Unilong

nutizie

Cosa hè dimethyl sulfone

Dimetil sulfonehè un sulfuru urgànicu cù a formula molekulari C2H6O2S, chì hè essenziale per a sintesi di collagene in u corpu umanu.MSM si trova in a pelle umana, capelli, unghie, osse, musculi è diversi organi, è u corpu umanu cunsuma 0.5mgMSM per ghjornu, è una volta chì hè deficientu, pruvucarà disordini di salute o malatie.

Nome inglese: Dimethyl Sulfone;MSM;Metil sulfonil metanu

Pesu moleculare: 94,13
Formula molécula: C2H6O2S
Specificazioni di u produttu: 5-20 mesh, 20-40 mesh, 40-60 mesh, 40-80 mesh, 60-80 mesh, 60-100 mesh, 80-200 mesh, etc.

dimetil-sulfone-mf

Proprietà fisiche è chimiche: polvere cristallina bianca, soluble in acqua, etanol, benzene, metanol è acetone, pocu soluble in etere.U permanganatu di potassiu ùn pò micca esse scoloritu à a temperatura di l'ambienti, è l'oxidanti forti ponu oxidize dimethyl sulfone in mesylate.A suluzione acquosa di dimetil sulfone hè neutru.À 25 ° C micro-sublimation, à 60 ° C sublimation vitezza hè accelerata, cusì l'asciugatura di i prudutti dimethyl sulfone deve esse realizatu sottu vacuum bassu temperatura.MSM hè un sulfuru urgànicu chì si trova in u corpu umanu è in e bevande è l'alimenti cumuni cum'è u latte, u caffè, u tè è i vegetali verdi.MSM hè un cristallu biancu, inodore, solubile in acqua.Biologicu, MSM hè micca tossicu cum'è l'acqua è hè una sustanza assai sicura.

Prucessu di pruduzzione: Ottenutu da dimetilsulfossidu ossidatu da perossu di l'idrogenu.U sulfossidu di dimetile hè stata oxidata cù perossu di l'idrogenu à 140-145 ℃.Dopu à a reazzione, u sulfoxide di dimetile hè stata rinfriscata è filtrata per ottene u cristallu crudu biancu cum'è agulla.Dopu à raffinamentu, siccatu è vagliatura, hè u pruduttu finitu.

Metudu di raffinazione: in generale per aduprà decolorizazione di carbone attivatu, desalazione di scambiu di ioni, recristallizazione di solventi, asciugatura à vacuum, screening, raffinazione, aghjunghje agenti antistatici, agenti slippery per risponde à i bisogni di l'esportazione.

Fonte:Dimetil sulfonepò esse acquistatu da fonti naturali o sintetici.Fonti naturali di sulfones dimethyl sò generalmente cunsiderate cum'è di qualità più affidabile perchè ùn sò micca sottumessi à l'incertezza introdutte da i prucessi è a sintesi chimica.

Conservazione è trasportu: ermeticu, a prova di umidità, ignifuga, prutezzione di u sole.

usu di dimetilsulfone

Chì ghjè l'usu di dimetil sulfone?

Aduprà 1: Adupratu cum'è liquidu stazionariu per a cromatografia di gas, ma ancu per l'analisi di l'idrossilu bassu.
Usu 2: Adupratu cum'è materie prime di sintesi organica, solventi à alta temperatura, additivi alimentari è materie prime per i prudutti di salute
Usu 3: Adupratu cum'è solvente à alta temperatura di materiali inorganici è organici, materie prime di sintesi organica, additivi alimentari è materie prime per a salute, pò ancu esse usatu cum'è liquidu fissu di cromatografia di gas (usà a temperatura di 30 ℃, solvente hè) è reagenti analitici.

Dimetil sulfonecampu di applicazione di u produttu:

Applicazione 1: Puderà eliminà virus, rinfurzà a circulazione di sangue, ammorbidisce i tessuti, allevia u dolore, rinfurzà i tendini è l'osse, u spiritu calmu, rinfurzà a forza fisica, mantene a pelle, i capelli è a bellezza, trattà l'artrite, l'ulcera orale, l'asma, a stitichezza, u trasportu di i vini sanguini. , è caccià e tossine in u trattu gastrointestinali.
Applicazione 2: Dimethyl sulfone pò esse usatu cum'è additivu alimentariu è alimentazione per supplementà i nutrienti organici di sulfuru per l'omu, l'animali è l'animali.
Applicazione 3: L'usu esternu pò rende a pelle liscia, musculus supple, è pò riduce e macchie di culore, recentemente cum'è una dosa di additivu cusmeticu aumentata.
Applicazione 4: In medicina, hà una bona analgesia, prumove a cicatrisazione di ferite è altre funzioni.
Applicazione cinque: Eccellente penetrante in a produzzione farmaceutica.

Azione di dimetilsulfone:
1. Dimethyl sulfone pò eliminà u virus, rinfurzà a circulazione di sangue, ammorbidisce i tessuti, allevia u dolore, rinfurzà i tendini è l'osse, u spiritu calmu, rinfurzà a forza fisica, mantene a pelle, i capelli è a bellezza, trattà l'artrite, l'ulcera orale, l'asma, a stitichezza, u trasportu di vini sanguini. , è caccià e tossine in u trattu gastrointestinali.
2. Dimethyl sulfone pò esse usatu cum'è un additivu di l'alimentariu è di l'alimentazione per supplementà i nutrienti organici di sulfuru per l'omu, l'animali è l'animali.
3. Dimethyl sulfone l'usu esternu pò fà a pelle liscia, i musculi supple, è ponu riduce i punti di culore, recentemente cum'è un dosage additivu cusmeticu aumentatu.
4. Dimethyl sulfone in medicina, hà una bona analgesia, prumove a cicatrisazione di ferite è altre funzioni.
5. Dimethyl sulfone excellent penetrant in a pruduzzioni di droga.

 


Tempu di post: 27-oct-2023