Unilong

nutizie

Cosa hè 4-isopropyl-3-metil fenol

4-isopropil-3-metil fenol (abbreviazione:IPMP) hè un isomeru di Thymol, chì hà un effettu antibacterial d'alta efficienza di spettru largu nantu à i fungi, etc., è hè largamente utilizatu in i cosmichi high-end, i farmaceutichi (farmaceutici cumuni) è l'industria.

IPMP

Chì sò e caratteristiche di 4-isopropyl-3-methyl fenol

a) Basicamente inodore è insapore, cù una ligera astringenza, adattatu per i cusmetichi.
b) Nisuna irritazione di a pelle, nisuna reazione allergica di a pelle à a cuncentrazione di 2%.
c) Pruprietà battericida à spettru largu, chì anu effetti nantu à diversi batteri, levitu, fungi, virus, etc.
d) Assorbimentu UV è resistenza à l'ossidazione.Pò assorbe i raghji ultravioletti di lunghezze d'onda specifiche è hà a capacità di inibisce l'ossidazione.
e) Bona stabilità.Facile à almacenà per un bellu pezzu.Alta sicurezza.Ùn cuntene alogeni, metalli pesanti, hormone è altre sustanzi dannusu.Adatta per medicina, cusmetichi, etc.

Usi 4-isopropyl-3-methyl phenol

a) Per i cusmetichi
Conservante per diverse creme, rossetti è spray per i capelli (u Ministeru di Salute è Benessere usa agenti di risciacamentu standard à l'iniziu di 1%
In seguitu, ùn ci hè micca limitazione à a fine di risciacquare).
b) Per i farmaci
Hè aduprata per i medicazione di a malatia di a pelle di bacteria è fungi, fungicida orale anale medicazione, etc. (menu di 3%).
c) Per droghe simili
Adupratu in sterilizatori esterni (cumpresi i disinfettanti per e mani), fungicidi orali, agenti di riparazione di capelli, agenti anti-acne, dentifrici, etc.: 0,05-1%
d) Adupratu in u campu industriale
Aria condizionata, sterilizazione di l'ambienti interni, trasfurmazioni di fibre antibacteriale è deodoranti, vari processi antibacterial è a prova di muffa, è altri.

IPMP-2

Applicazioni di4-isopropil-3-metil fenol

1. Sterilizzatore internu
Spray 0,1-1% liquidu (emulsione, suluzione di etanol, etc. sò diluted è aghjustatu secondu u microorganismu di destinazione) à un ritmu di circa 25-100ml / m2 cum'è agenti sterilizzanti in terra è pareti, etc., l'effettu hè u più efficace.ideale.
2. L'agenti sanitizzanti per a ropa, decorazioni, mobili, etc. sò attaccati da spraying o soaking diversi agenti di prescription nantu à vestiti, camere, tappeti, cortini, etc. O trattamentu d'immobilizazione speciale di u tessulu originale pò purtà un antibacterial, desodorant è mildiu ideale. effetti di prova.


Tempu di Postu: Aug-26-2022