Unilong

nutizie

Per chì pò esse usatu policaprolactone?

Chì ghjè u policaprolactone?

policaprolactone, abbreviatu cum'è PCL, hè un polimeru semi cristalinu è un materiale completamente degradable.Polycaprolactone pò esse classificatu in qualità farmaceutica è industriale in forma di polveri, particelle è microsfere.I pesi moleculari cunvinziunali sò 60000 è 80000, è i pesi moleculari più alti o più bassi ponu ancu esse persunalizati.

Polycaprolactone hà esigenze di bassa temperatura è pò esse modellata à bassa temperatura.Hà una aderenza eccellente è una bona cumpatibilità cù una varietà di polimeri.A so funzione più attrattiva hè micca tossica è biodegradable.Hè precisamente per via di e so alte caratteristiche chì hè largamente utilizatu in parechji campi, in particulare in u campu medico.Fighjemu un ochju à e proprietà di PCL?

Pruprietà di policaprolactone:

CAS 24980-41-4
Apparizione Polvere, particelle
MF C6H10O2
MW 114.1424
EINECS No. 207-938-1
Puntu di fusione 60 ± 3
Densità 1,1 ± 0,05
Puntu di fusione 60 ± 3
Bianchezza ≤70
U flussu di massa di fondu 14-26
Sinonimu PCL;Plycarprolactone;Polycaprolactone Standard (Mw2,000);Polycaprolactone Standard (Mw4,000);Polycaprolactone Standard (Mw13,000);PolycaproChemicalbooklactone Standard (Mw20,000);Polycaprolactone Standard (Mw40,000);Polycaprolactone Standard (Mw60,000);Polycaprolactone Standard (Mw 100 000)

Dopu avè capitu e caratteristiche di u polycaprolactone sopra, avemu ghjuntu à a quistione chì tutti simu preoccupati.Questu hè, chì pò esse usatu per polycaprolactone?

Per chì pò esse usatu policaprolactone?

1. Aspetti medichi

Pò esse usatu per a sutura in a cirurgia è pò esse assorbita da u corpu umanu.Pò esse ancu usatu in splints ortopedici, bandage di resina, stampa 3D è altri aspetti.Inoltre, hè ancu l'ingredientu principale di "Maiden Needle".

2. Campu di resina di poliuretane

In u campu di a resina di poliuretanu, pò esse usata in rivestimenti, inchiostri, adesivi hot melt, adesivi di tissuti non tissuti, materiali di scarpi, adesivi strutturali, etc. A maiò parte di i rivestimenti sò usati cum'è primers di l'automobile, rivestimenti di superficia, è diversi rivestimenti di materiali di costruzione.A causa di a so megliu resistenza à u calore, a resistenza à a luce è a resistenza à l'anzianu, hè ancu largamente utilizatu in a pelle artificiale.

Chì-pò-po-polycaprolactone-esse-usatu-per-1

3. Materiali di imballaggio alimentari

A causa di a so degradabilità, a policaprolactone pò ancu esse usata in filmi di stampa di colpu è scatuli di imballaggi alimentari.A causa di u so effettu di resistenza à u calore notevuli, pò esse usatu cum'è scatuli di imballaggio, chì ùn solu prutege l'ambiente, ma ancu assicura a sicurità.

4. Altri campi

Modelli artighjanali, coloranti organici, rivestimenti in polvere, mudificazione plastica, etc., ponu ancu esse usatu in adesivi.

Chì ci hè a pruspettiva di policaprolactone?

Ancu se u policaprolactone hè largamente utilizatu, i so perspettivi di sviluppu sò ancu un prublema chjave di preoccupazione.Prima di tuttu, avemu amparatu chì u polycaprolactone hà e caratteristiche di degradazione cumpleta.Cù u sviluppu di a sucetà, a cuscenza di a ghjente di a prutezzione di l'ambiente hè aumentata, è l'usu di plastica biodegradable hè urgente.Dunque, u polycaprolactone hà un grande valore d'utilizazione in l'aspetti medichi, di fabricazione è industriale, èPCL solu pò piglià a guida in parechji materiali. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia medica, a tecnulugia di stampa 3D hè diventata sempre più matura.Hè comunmente utilizatu in u campu medico cum'è un materiale di scaffold di ingegneria di tissuti chì pò esse assorbutu è excreted da u corpu umanu.Cum'è un rappresentante di materiali biodegradabili di novu sviluppu, u polycaprolactone hà una bona prospettiva di sviluppu, è a dumanda serà crescente.Spergu chì questu articulu hè utile per voi.


Tempu di post: 17-mar-2023