Unilong

nutizie

Chì sò l'applicazioni di L-carnosina

Per una cura efficace di a pelle, benintesa, hè inevitabile avè un certu cuncettu d'ingredienti, micca solu a prumuzione di u pruduttu, ma ancu l'ingredienti di u pruduttu. Oghje, parlemu di a "carnosina" di l'ingredienti di i prudutti di cura di a pelle.

https://www.unilongmaterial.com/l-carnosine-cas-305-84-0-h-beta-ala-his-oh-product/

Chì ghjè a "Carnosina"?
A carnosina hè un dipeptide cumpostu di beta-alanina è L-istidina, chì hà un altu cuntenutu in i musculi è in i blocchi cerebrali. A carnosina hà alte proprietà antioxidanti è pò eliminà i radicali liberi in u corpu.

Cumu funziona a "carnosina"
A carnosina pò aumentà a resistenza di a pelle, mantene u statu giovanile di e cellule mantenendu l'attività di e cellule in a banda di spettru cumpletu è e cundizioni di radicali liberi, prumove a produzzione di collagene è mantene a pelle elastica.

U rolu di a "carnosina"
A carnosina pò aumentà a resistenza di a pelle, mantene u statu giovanile di e cellule mantenendu l'attività di e cellule in a banda di spettru cumpletu è e cundizioni di radicali liberi, prumove a produzzione di collagene è mantene a pelle elastica. A natura chimica diL-carnosinahè a furmazione di beta-alanina è L-istidina per via di l'azione di a carnosina sintasi. A carnosina hà ampie prospettive d'applicazione in i campi di a medicina, di l'assistenza sanitaria è di l'igiene per via di e so proprietà antioxidanti, effetti di eliminazione di i radicali liberi, chelazione cù metalli di transizione, neuroprotezione, prumuzione di a guarigione di e ferite è anti-invecchiamento.

https://www.unilongmaterial.com/l-carnosine-cas-305-84-0-h-beta-ala-his-oh-product/

1. Applicazione di a carnosina in l'industria alimentaria
U cumpunente principale di l'oliu in l'alimentu hè una mistura di vari gliceridi di l'acidi grassi. A causa di a reazione radicalica libera di i gliceridi di l'acidi grassi insaturi durante a conservazione, si generanu perossidi è aldeidi odorosi o acidi carbossilici cù catene di carbone corte. Dunque, manghjà alimenti chì cuntenenu perossidi di grassu prumove ulteriormente a perossidazione lipidica in u corpu di e persone è induce diverse malatie. Dunque, l'idrossianisolo butilato, l'idrossitoluene dibutilato, u gallatu di propile, ecc. sò spessu usati in a trasfurmazione è a conservazione di l'alimentu per prevene a perossidazione di i grassi, ma a so efficacia serà ridutta in u prucessu di riscaldamentu di a trasfurmazione di l'alimentu, è hà una certa tossicità. L-carnosina ùn pò micca solu inibisce efficacemente l'ossidazione di i grassi, ma hà ancu funzioni elevate di sicurezza è di cura di a salute. Dunque, L-carnosina hè un antioxidante alimentariu preziosu è ideale.
2. Applicazione di a carnosina in medicina è in l'assistenza sanitaria
(1) Carnosina è Antiossidante

A carnosina ùn pò micca solu aduprà l'atomu N di l'anellu imidazolu è l'atomu N di u ligame peptidicu nantu à i residui di istidina per chelà l'ioni metallichi è inibisce l'ossidazione di i grassi causata da l'ioni metallichi, ma ancu l'istidina nantu à a catena laterale di a carnosina hà a capacità di catturà i radicali idrossilici. Pò inibisce l'ossidazione di i grassi causata da ioni non metallichi. Dunque, cum'è una sustanza attiva antioxidante multifunzionale, a carnosina pò prutege stabilmente a membrana cellulare è hè un scavenger di radicali liberi solubile in acqua. , pò impedisce a perossidazione di a membrana cellulare. In paragone cù altri antioxidanti biologichi cum'è VC, a carnosina hà una capacità antioxidante più forte. Oltre à inibisce u prucessu di perossidazione di a membrana cellulare, a carnosina pò ancu inibisce una seria di altre reazioni di perossidazione intracellulare, vale à dì, a carnosina pò inibisce ogni passu di a reazione di ossidazione in tutta a catena di perossidazione in l'urganismu. U rolu di l'antioxidanti cum'è u VC hè di impedisce à i radicali liberi di entre in u tissutu, vale à dì, ponu solu impedisce u prucessu di perossidazione liquida di a membrana cellulare, è ùn ponu fà nunda per i radicali liberi chì sò entrati in a cellula.
(2) Carnosina è ulcera gastrica

L'ulcera peptica hè una malatia cronica glubale di u sistema digestivu, è i fattori specifichi chì causanu l'ulcere ùn sò micca assai chjari à u mumentu, ma a patologia crede chì i fattori aggressivi (cum'è l'acidu gastricu, a secrezione di pepsina, l'infezzione da Helicobacter pylori) è a prevenzione o cellulare sò causati da un squilibriu di fattori protettivi (secrezione di mucus, secrezione di bicarbonatu, pruduzzione di prostaglandine). U mecanismu di prutezzione naturale di u stomacu hè: forma un stratu grossu di mucosa gastrica chì funziona cum'è una barriera difensiva per prutege e cellule di u rivestimentu. A secrezione cuntinua di a membrana mucosa prutege u stomacu, ma a secrezione eccessiva pò causà ulcere gastriche. Studi anu trovu chì a zincu-carnosina presa cù l'alimentu pò prevene efficacemente l'ulcere, pò mantene efficacemente l'integrità di u stomacu è u so mecanismu di prutezzione naturale, questu hè duvutu à e proprietà antioxidanti di a carnosina, a stabilizazione di a membrana, a regulazione di e proprietà farmacologiche di i tessuti immunitari è di riparazione. Sicondu i studii clinichi, dopu avè pigliatu zincu-carnosina per ottu settimane, u 70% di i pazienti chì anu pigliatu a droga anu mostratu un miglioramentu significativu, è u 65% di l'ulcere gastriche sò state migliurate per mezu di a gastroscopia.
(3) Carnosina è regulazione immune

A risposta immune hè una funzione fisiologica chì mantene l'omeostasi è hè regulata da sustanzi fisiologicamente attivi in l'organismi viventi. L'immunomodulatori si riferiscenu à u trattamentu di una classa di malatie causate da disfunzioni immune, è sò aduprati per restaurà a risposta immune, inibisce u so declinu anormale o supprime a so risposta rapida. A maiò parte di l'immunomodulatori esistenti sò sintetizzati da metudi di sintesi chimica, chì anu certi effetti tossichi è secundari. Studi anu dimustratu chì a carnosina hà una funzione immunomodulatoria, è hè l'unica sustanza fisiologicamente attiva truvata finu à avà per l'immunomodulazione, è hè stata largamente aduprata in u trattamentu di varie malatie immune è malatie causate da immunità anormale.


Data di publicazione: 14 di settembre di u 2022