Pudete sapè qualcosa di l'acidu kojic, ma l'acidu kojic hà ancu altri membri di a famiglia, cum'è u dipalmitate kojic. U dipalmitate di l'acidu kojic hè l'agente sbiancante di l'acidu kojic u più pupulare in u mercatu attualmente. Prima di cunnosce u dipalmitate di l'acidu kojic, ampareremu prima di u so predecessore - "l'acidu kojic".
Acidu cogicuhè pruduttu da a fermentazione è a purificazione di glucosiu o saccarosu sottu l'azione di kojise. U so mecanismu di sbiancamentu hè di inibisce l'attività di a tirosinasi, inibisce l'attività di l'acidu N-idrossindolu (DHICA) ossidasi, è bluccà a polimerizazione di u diidrossindolu (DHI). Hè un agente sbiancante unicu raru chì pò inibisce parechji enzimi à u listessu tempu.
Ma l'acidu kojicu hà instabilità di luce, calore è ioni metallichi, è ùn hè micca faciule da esse assorbitu da a pelle, dunque sò stati creati derivati di l'acidu kojicu. I circadori anu sviluppatu parechji derivati di l'acidu kojicu per migliurà e prestazioni di l'acidu kojicu. I derivati di l'acidu kojicu ùn solu anu u listessu mecanismu di sbiancamentu cum'è l'acidu kojicu, ma anu ancu prestazioni megliu cà l'acidu kojicu.
Dopu l'esterificazione cù l'acidu kojicu, si pò furmà u monoestere di l'acidu kojicu, è si pò ancu furmà u diestere. Attualmente, l'agente sbiancante di l'acidu kojicu u più pupulare nantu à u mercatu hè u dipalmitate di l'acidu kojicu (KAD), chì hè un derivatu diesterificatu di l'acidu kojicu. A ricerca mostra chì l'effettu sbiancante di KAD cumpostu cù derivati di glucosamina aumenterà esponenzialmente.
Efficacia di u dipalmitate kojicu in a cura di a pelle
1) Sbiancamentu: U dipalmitate di l'acidu kojicu hè più efficace chè l'acidu kojicu per inibisce l'attività di a tirosinasi in a pelle, inibendu cusì a furmazione di melanina, chì hà un bon effettu nantu à u sbiancamentu di a pelle è di a crema solare.
2) Eliminazione di lentiggini: u dipalmitatu di l'acidu kojicu pò migliurà a pigmentazione di a pelle, è pò luttà contr'à e macchie di l'età, e smagliature, e lentiggini è a pigmentazione in generale.
Guida di cumposizione cosmetica di dipalmitatu
Dipalmitatu di l'acidu kojicuhè difficiule d'aghjunghje à a formula è faciule di furmà precipitazioni cristalline. Per risolve stu prublema, hè cunsigliatu d'aghjunghje palmitatu d'isopropile o miristatu d'isopropile à a fase oleosa chì cuntene dipalmitatu kojicu, scaldà a fase oleosa à 80 ℃, tene per 5 minuti finu à chì u dipalmitatu kojicu sia cumpletamente dissoltu, poi aghjunghje a fase oleosa à a fase acquosa, è emulsionà per circa 10 minuti. In generale, u valore di pH di u pruduttu finale ottenutu hè circa 5,0-8,0.
A dosa cunsigliata di dipalmitate kojic in i cusmetichi hè 1-5%; Aghjunghje 3-5% in i prudutti sbiancanti.
Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2022