Unilong

nutizie

Migliurà u sistema di cuntrollu di qualità

Ciao, cum'è l'espansione di a scala Unilong cresce ghjornu per ghjornu, u nostru CEO hà dettu: per risponde à più è più esigenze di i clienti, ùn duvemu micca solu espansione a nostra scala, ma ancu duvemu migliurà u nostru sistema di cuntrollu di qualità. un sistema di cuntrollu di qualità strettu è cumpletu (cum'è u graficu seguente). Grazie ogni dipartimentu di Unilong.

1. Sistema di cuntrollu di qualità UNILONG

Ancu s'è avemu finitu u nostru sistema di creazione, ma se vulemu ghjunghje u nostru scopu è più successu.Avemu da ubbidì à a seguente pulitica:
1. Supportu cumpletamente è cooperate cù i dirigenti senior di l'impresa.
2. I capi di tutti i dipartimenti sò pienamente impegnati è sustinuti da a cooperazione interfunzionale.
3. Publicità continuamente u cuncettu di educazione per tuttu u persunale è sviluppà un sensu d'onore per tutti i persunale per participà attivamente.
4. U rappresentante di a gestione hè cumplettamente autorizatu è hà una bona capacità di cumunicazione.
5. Auditu internu cuntinuu è migliuramentu cuntinuu.
6. Scrivite ciò chì a cumpagnia hà fattu, fate ciò chì u documentu dice, è lasciate un registru verificatu.
7. Unilong Strutture urganisazione: schedu di struttura urganisazione amministrativa, carta di struttura urganisazione di assicuranza di qualità si riferisce à a rapprisintazzioni gràfica di a relazione trà u persunale in l'urganizazione.A tavula di attribuzione di funzioni di qualità si riferisce à u dipartimentu principale rispunsevule è parechji dipartimenti cunnessi chì riflettenu chjaramente l'elementi di ogni sistema di qualità in una tavula.
8. Avemu da riassume regularmente i prublemi truvati in u prucessu di implementazione, riassume i prublemi è migliurà in u tempu.

New Management, New Start.
Ma a nostra attitudine per a qualità ùn cambia mai.U nostru primu compitu hè per voi un prezzu più competitivu cù merchenzie eccellenti di super qualità.Quì avemu ancu vulemu listà u nostru vantaghju nantu à a nostra cumpagnia per voi quì di novu.Benvenuti à visitàci è cunsultateci.
Telefono: +86-531-55690071
Mob-Telefono: +86-18653132120

1. UNILONG Quality Control System1

È un'altra bona nutizia: espansione una nova linea di produzzione per i prudutti UV Photoinitiator l'annu prossimu.


Tempu di Post: 27-May-2017