Unilong

nutizie

Cumu a mala pelle sempre causa l'acne?

In a vita, i prublemi di a pelle sò cumuni.L'acne hè un prublema di a pelle assai cumuni, ma u prublema di l'acne di tutti hè diversu.In i mo anni di sperienza in a cura di a pelle, aghju riassuntu alcune cause è suluzioni di l'acne è li sparte cun voi.

L'acne hè l'abbreviazione di acne, cunnisciutu ancu acne.Inoltre, i so nomi cumuni includenu l'acne, l'acne, etc. Questa hè una malatia cumuna è freti in dermatulugia.A so caratteristica principale hè chì li piace à avè l'acne nantu à a faccia, a testa, u collu, u pettu, u spinu è altre parti cù ricchi glànduli sebaceous.Allora chì hè a causa di l'acne?

Cause di l'acne

Sbilanciamentu di l'hormone: U sbilanciu di l'hormone hè una di e cause cumuni di l'acne, chì hè dovutu à cambiamenti in l'hormone in u corpu.In particulare e ragazze sò propensi à l'acne prima è dopu a menstruazione.

Abitudini di vita cattivi: cum'è l'overtime frequenti, una seria mancanza di sonnu, a preferenza di dieta irregolare per l'alimentu dolce, grassu, piccante, bevande eccessivu è fumà portanu à l'accumulazione di endotoxin in u corpu, chì porta à l'acne.

Pressione alta in u travagliu, a vita è u spiritu: u stress porta à disordini endocrini in u corpu, risultatu in una secrezione eccessiva di sebum è prumove a furmazione di l'acne.

Cura di a pelle impropria: Parechje donne amatori di bellezza usanu prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu ingredienti irritanti per un bellu pezzu, chì aumenteranu a pussibilità di bluccà a bocca di u follicle pilifero.Inoltre, fatturi cum'è a pulizia eccessiva è a freccia di a faccia, è a mancanza d'attenzione à l'igiene dannu a barrera di a pelle, stimulanu i pori per pruduce inflammazioni, è portanu à a furmazione di l'acne.

Cumu-fa-mala-pelle-sempre-causa-acne

Allora cumu si deve risolve a pelle di l'acne?

Prima di tuttu, mantene u vostru umore còmode.A qualità di u vostru umore influenzerà direttamente a secrezione di l'hormone umanu.Dunque, in a vita di ogni ghjornu, duvemu pruvà à mantene un umore allegru, aghjustà u statu psicologicu, calmà l'umore, ùn spessu sulk, è alleviate bè a pressione.

2. Mantene un modu di vita sana: dorme abbastanza, manghja è parla, evite l'alimentu piccante è l'eserciziu currettamente, chì ùn hè micca solu favurèvule à l'excrezione di tossine in u corpu, ma ancu pò riduce a furmazione di l'acne.

3. Regulà currettamente a prissioni in a vita, chì pò esse ottenuta attraversu sport, chat è self suggestion.

4. Prestate attenzione à a selezzione è l'usu di i prudutti di cura di a pelle, sceglite i prudutti di cura di a pelle ligeru è micca irritanti, è fate cura à l'igiene faciale.Pò esse ancu usatu cù i prudutti medicinali di cura di a pelle per u trattamentu di l'acne, cum'è i prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu l'acidu salicylic è l'acidu azelaic, chì ponu riduce a generazione di l'acne è sguassate i marchi di l'acne.

Sicondu a ricerca, l'effetti latu dil'acidu azelaicu Cas 123-99-9in u trattamentu di l'acne pò esse basamente ignoratu.Cum'è una droga di classi B, l'acidu azelaic pò ièssiri usatu cù altre droga per u trattamentu di l'acne durante a gravidanza, o solu.

In corta, ancu s'è l'acne hè un malu di testa, sempre chì pigliamu i metudi curretti è attente à a cura di a pelle, pudemu certamente alleviate è impediscenu a furmazione di l'acne.Spergu chì pudete mantene a pelle sana è caccià l'acne per i metudi sopra.


Tempu di Postu: Mar-13-2023