Unilong

nutizie

GHK-CU: Pigliate à cunnosce in modu cumpletu

Comu tutti sapemu, u ramu hè unu di i micronutrienti essenziali per a salute umana è u mantenimentu di e funzioni di u corpu.Hà un impattu assai impurtante in u sviluppu è a funzione di u sangue, u sistema nervu cintrali, u sistema immune, i capelli, i tessuti di a pelle è di l'osse, u cervellu, u fegatu, u core è l'altri visceri.In l'adulti, u cuntenutu di cobre in 1 kg di pisu corpu hè di circa

anti-aging-GHK-CU

1,4 mg-2,1 mg.
Cos'è GHK-CU?
GHK-Cuhè G (glicina glicina), H (istidina istidina), K (lisina lisina).I trè aminoacidi sò cunnessi per furmà un tripeptide, è dopu un ione di cobre hè cunnessu per furmà u peptide di cobre blu cumunimenti cunnisciutu.U nome INCI / nome inglese hè COPPER TRIPEPTIDE-1.
Funzioni principali di Blue Copper Peptide
Ripristina a capacità di riparazione di a pelle, aumenta a produzzione di mucus intercellulare, è riduce i danni di a pelle.
Stimula a furmazione di poliamina di glucose, aumenta u grossu di a pelle, riduce a flaccidità di a pelle è ferma a pelle.
Stimula a furmazione di collagene è elastina, ferma a pelle è riduce e linee fini.
Aiuta in l'enzima antioxidante SOD è hà una forte funzione anti radicali liberi.
Puderà prumove a proliferazione di i vini sanguini è aumentà u fornimentu d'ossigenu di a pelle.
L'usu di GHK-CuD
1. A materia prima hè troppu caru.U prezzu generale di u mercatu varieghja da 10-20W per kilogramu, è a purezza più alta supera ancu 20W, chì limita u so usu à grande scala.
2. Peptide di cobre blu hè inestabile, chì hè in relazione cù a so struttura è i ions metalli.Dunque, hè sensibile à i ioni, l'ossigenu è l'irradiazione di luce relativamente forte.Questu solu limita l'applicazione di parechje marche.

ghk-cu
Tabù di peptide di rame blu
1. Agenti chelanti cum'è EDTA disodium.
2. Octyl hydroxamic acid hè un novu ingredientu alternativu anti-corrusione, chì hè largamente utilizatu per rimpiazzà i conservatori tradiziunali.
Ùn pò mantene micca statu ionizatu in tuttu u prucessu da l'acidu à u neutru, è hè u megliu l'acidu organicu antibacterial.Havi eccellenti proprietà antibacteriale è bacteriostatiche in pH neutru, è u poliol compostu pò ottene l'effettu di a bacteriostasi di spettru.Tuttavia, s'ellu s'utilice in i prudutti chì cuntenenu peptide di cobre blu, pò chelate ioni di cobre in peptide di ramu per furmà complexi di rame più stabili.Dunque, hè un acidu organicu speciale chì rende u peptide di cobre blu inefficace.
In u listessu modu, a maiò parte di l'acidi anu effetti simili.Dunque, quandu aduprate a formula di peptide di cobre blu, u liquidu deve evitari tali materie prime cum'è l'acidu di fruttu è l'acidu salicylic.Quandu si usanu prudutti chì cuntenenu peptide di cobre blu, hè ancu necessariu di evitari l'usu simultaneo cù i prudutti chì cuntenenu l'acidu.
3. Nicotinamide cuntene una certa quantità di l'acidu nicotinic, chì pò piglià ioni di ramu cù peptide di ramu blu per fà u pruduttu discolor.U cuntenutu di u residu di l'acidu nicotinicu in nicotinamide hè proporzionale à a velocità di decolorazione.U più altu hè u cuntenutu, u più veloce a decolorazione hè, è vice versa.
4. Carbomer, glutamate di sodiu è altri polimeri anionici simili polimerizeranu cù ioni di cobre cationichi, distrughjenu a struttura di peptide di cobre è causanu a decolorazione.
5. VC hà riducibilità forte, è hè facilmente oxidized à dehydrogenated VC.Copper oxidize VC, è a so propria struttura serà cambiatu per esse inefficace.Inoltre, u glucose, l'allantoina, i cumposti chì cuntenenu gruppi di aldehyde è u peptide di cobre blu pò ancu esse usatu inseme, chì ponu causà risicu di decolorazione.
6. Se a carnosine ùn hè micca usata inseme cù u peptide di cobre blu, pruducerà chelation è risicate decolorazione.
GHK stessu hè un cumpunente di collagen.In u casu di inflammazioni o danni di a pelle, liberarà una varietà di peptidi.GHK hè unu di elli, chì pò ghjucà una varietà di roli fisiologichi.
Quandu u GHK ùn hè micca usatu cum'è un trasportatore di ioni di cobre, hè ancu una parte di i prudutti di degradazione di u collagene.Dunque, pò esse usatu cum'è un fattore di signale per stimulà u prucessu antioxidante.Havi effetti antiinflamatori è antirughe nantu à a pelle, facendu a pelle più compacta.


Tempu di Postu: Dec-08-2022