Unilong

nutizie

Sapete l'idrossipropilmetilcellulosa?

Cos'è l'idrossipropilmetilcellulosa?

Idrossipropilmetilcellulosa (HPMC), canusciutu macari comu hydroxypropyl methylcellulose, cellulosa hydroxypropyl methyl ether, cellulosa, 2-hydroxypropylmethyl etere, PROPYLENE GLYCOL ETHER OF METHYLCELLULOSE, CAS No. 9004-65-3, hè fatta da cellulosa di cuttuni assai pura da etherification spiciali sottu cundizioni alkaline.HPMC pò esse divisu in qualità di costruzione, qualità alimentaria è gradu farmaceutica secondu u so usu.Hè largamente utilizatu in a custruzzione, l'alimentariu, a medicina è i cusmetichi, i chimichi di ogni ghjornu è altre industrii.

Chì sò l'usi di HPMC?

Industria di custruzzione

1. Mortaru di muratura
U rinfurzà l'aderenza à a superficia di muratura pò rinfurzà a ritenzione d'acqua, migliurà cusì a forza di u mortar, è migliurà a lubricità è a plasticità per aiutà u rendiment di a custruzzione.A custruzzione faciule risparmia u tempu è migliora l'efficienza di u costu.
2. I prudutti di gypsum
Pò allargà u tempu di travagliu di u mortar è pruduce una forza meccanica più altu durante a solidificazione.U revestimentu di superficia di alta qualità hè furmatu da cuntrullà a cunsistenza di u mortar.
3. Waterborne paint and paint remover
Puderà allargà a vita di conservazione prevenendu a precipitazione solida, è hà una cumpatibilità eccellente è una alta stabilità biologica.A so velocità di dissoluzione hè rapida è micca faciule d'agglomerate, chì hè utile per simplificà u prucessu di mistura.Pruduce boni caratteristiche di flussu, cumpresi spruzzi bassu è bon livellamentu, assicura un eccellente finitu di a superficia, è prevene l'abbattimentu di a pittura.Aumentà a viscosità di u dissolvente di pittura à l'acqua è u dissolvente di pittura organica, in modu chì u dissolvente di pittura ùn scorri micca da a superficia di u travagliu.
4. Adesivu di tile ceramica
L'ingredienti di mischju seccu sò faciuli di mischjà è ùn si agglomeranu micca, risparmiendu u tempu di travagliu perchè sò applicati più veloce è più efficace, migliurà a processabilità è riducendu i costi.Migliora l'efficienza di piastrelle è furnisce un'eccellente aderenza allargendu u tempu di raffreddamentu.
5. Materiali di pavimentu self leveling
Fornisce a viscosità è pò esse usatu cum'è un additivu anti-settlement per aiutà à migliurà l'efficienza di u pavimentu.U cuntrollu di a ritenzione di l'acqua pò riduce assai i cracks è a cuntrazione.
6. Pruduzzione di lastre di cimentu furmatu
Aumenta a processabilità di i prudutti estrusi, hà una alta forza di ligame è lubricità, è migliurà a forza umida è l'aderenza di i fogli estrusi.
7. Filler joint platine
L'idrossipropilmetilcellulosa hà una ritenzione d'acqua eccellente, pò allargà u tempu di rinfrescamentu, è a so alta lubricità rende l'applicazione più liscia.Migliora in modu efficace a qualità di a superficia, furnisce una texture liscia è uniforme, è rende a superficia di ligame più ferma.
8. Cement based gypsum
Havi una alta retenzione d'acqua, allunga u tempu di travagliu di u mortar, è pò ancu cuntrullà a penetrazione di l'aria, eliminendu cusì i micro cracks di u revestimentu è furmendu una superficia liscia.

Custruzzione-industria

Industria alimentaria

1. Agrumi in conserve: per prevene l'imbiancatura è u deterioramentu per via di a descomposizione di glycosides d'agrumi durante l'almacenamiento, per ottene un effettu frescu.
2. Prudutti di frutti friddi : aghjunghje à u sucu di fruttu è u ghjacciu per fà u gustu megliu.
3. Salsa: usata cum'è stabilizzante di emulsione o addensante di salsa è pasta di tomate.
4. Revestimentu d'acqua fredda è lucidatura: utilizatu per u almacenamentu di pesci congelati per prevene a decolorazione è a degradazione di a qualità.Dopu à u revestimentu è a lucidatura cù metil cellulosa o idrossipropil metil cellulosa suluzione acquosa, congelate nantu à a capa di ghiaccio.
5. Adhesive per pasticchi: Cum'è l'adesivu di mudificazione per pasticchi è granuli, hà un bonu "collapse simultaneous" (dissoluzione rapida, colapsu è dispersione quandu pigliate).

Industria alimentaria

Industria farmaceutica

1. Encapsulation: L'agente d'encapsulazione hè fatta in una suluzione di solvente urgànicu o una suluzione aquosa per l'amministrazione di tablette, in particulare per l'incapsulazione spray di e particelle preparate.
2. Retarding agent: 2-3 grammi per ghjornu, 1-2G per tempu, per 4-5 ghjorni.
3. Droga oftalmica: Siccomu a prissioni osmotica di a suluzione acquosa di metilcellulosa hè uguale à quella di lacrime, hè menu irritante per l'ochji.Hè aghjuntu à a droga oftalmica cum'è lubricante per u cuntattu cù lenti di l'ochju.
4. Gelatina: Hè usatu cum'è u materiale di basa di gelatina cum'è medicina esterna o unguentu.
5. Impregnating agent: usatu cum'è addensante è agenti di rete acqua.

Industria di cusmetichi

1. Shampoo: Migliurà a viscosità è a stabilità di a bolla di shampoo, agenti di lavà è detergenti.
2. Toothpaste: migliurà a fluidità di i dentifrici.

Cosmetic-industria

Industria di u fornu

1. Materiali elettronichi: cum'è a stampa chì forma adesiva di compactor electricu ceramica è magnetu di ferrite bauxite, pò esse usatu inseme cù 1,2-propanediol.
2. Medicina Glaze: usata cum'è medicina glaze di ceramica è in cumbinazione cù pittura di smaltu, chì ponu migliurà a ligame è a processabilità.
3. Mortar refrattariu: pò esse aghjuntu à u mortar di brique refrattariu o materiale di furnace cast per migliurà a plasticità è a retenzioni d'acqua.

Altre industrii

HPMC hè ancu largamente utilizatu in resina sintetica, petrochimica, ceramica, fabricazione di carta, pelle, tinta à l'acqua, tabacco è altre industrii.Hè aduprata cum'è addensante, dispersante, legante, emulsionante è stabilizzante in l'industria tessili.

Cumu determinà visualmente a qualità di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC)?

1. Chromaticità: ancu s'ellu ùn pò micca direttamente identificà s'ellu HPMC hè faciule d'utilizà, è se l'agente di sbiancante hè aghjuntu in a produzzione, a so qualità serà affettata.Tuttavia, i prudutti d'alta qualità sò per esse acquistati.
2. Finezza: HPMC hà 80 maglie è 100 maglie in generale, è 120 maglie hè menu.A maiò parte di l'HPMC anu 80 maglie.In generale, a finezza di offside hè megliu.
3. Trasmittanza di luce: mette idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in acqua per furmà un colloide trasparente, è poi vede a so trasmittanza di luce.A più grande a trasmittanza di a luce, u megliu, chì indica chì ci hè menu materia insoluble in questu.
4. Gravità specifica: u più pesante a gravità specifica, u megliu.U rapportu hè significativu, in generale perchè u cuntenutu di hydroxypropyl hè altu.Se u cuntenutu di hydroxypropyl hè altu, a retenzioni d'acqua hè megliu.
L'idrossipropilmetilcellulosa hè stabile à l'acidi è e basi, è a so suluzione acquosa hè assai stabile in a gamma di pH = 2 ~ 12.Semu un fabricatore prufessiunale.Sè avete bisognu di stu pruduttu, pudete cuntattateci.Hè tuttu per a spartera di HPMC in questu prublema.Spergu chì vi pò aiutà à capisce HPMC.


Tempu di posta: 05-Jan-2023