Unilong

nutizie

Un tipu di formula di maquillaje è u so metudu di pruduzzione spartera

Cù u prugressu di a sucietà è a migliione di i standard di vita di e persone, a ghjente paga sempre più attente à u mantenimentu di a so pelle è a so propria imagina.L'scelta di cusmetichi ùn hè più limitata à i prudutti di cura di ogni ghjornu cum'è lozioni, lozioni è creme, è a dumanda di prudutti di cusmetichi di culore hè in crescita.I cusmetichi di culore ponu migliurà rapidamente è efficacemente è abbellite a cundizione persunale è l'apparenza di a pelle.Tuttavia, diossidu di titaniu, mica, agenti filmati, toners è altre materie prime in i prudutti di cusmetichi di culore ùn sò micca assorbiti da a pelle.Aumenta a carica nantu à a pelle, causendu prublemi cum'è a pelle rugosa, pori grossi, acne, pigmentazioni, complexion dull, etc., chì affettanu a salute è l'apparenza di a pelle.

struccante
Ci sò parechji tippi di prudutti di maquillaje nantu à u mercatu, cum'è l'acqua di maquillaje, u latti di maquillaje, l'oliu di maquillaje, i panni di maquillaje, ecc. L'effetti di i prudutti di maquillaje sò ancu diffirenti.
Basatu annantu à l'anni di sperienza di ricerca è sviluppu di l'autore, stu articulu sparte a formula, u principiu di a formula è u prucessu di produzzione di un maquillaje.
Oliu 50-60%, olii cumunimenti usatu sò oliu solvente isoparaffin, polyisobutylene hydrogenated, trigliceridi, isopropyl myristate, etil oleate, ethylhexyl palmitate, etc. L'oliu in a formula pò dissolve a materia prima organica soluble in oliu in i prudutti di maquillaje residuali. è hà un bonu effettu idratante è nutritivu per evità a pelle secca dopu a rimozione di maquillaje.
Surfactant 5-15%, tensioattivi cumunimenti usati sò tensioattivi anionici è non ionici, cum'è polyglycerol oleate, polyglycerol stearate, polyglycerol laurate, PEG-20 glicerina Triisostearate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Glutamate Stearate, Sodium Coween, Tcoween etc. Surfactants pò emulsify u oliu-soluble materie prime urgànichi è inorganic powder materie prime in prudutti cusmetichi di culore residuale bè.Agisce ancu com'è un emulsionante per l'olii è i grassi in i maquillaje.
Polyol 10-20%, polioli cumunimenti usati sò sorbitol, polypropylene glycol, polyethylene glycol, ethylene glycol, glycerin, etc. Formulatu cum'è humectant.
Thickener 0,5-1%, thickeners cumunimenti usatu sòcarbomer, l'acidu acrilicu (ester) / C1030 alcanol acrilate polimeru cross-linked, ammonium acriloil dimetil taurate / copolymer VP, l'acidu acrilicu hydroxyl etil estere / sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, sodium acrylic acid (ester) copolymer polyacrylate è sodium polyacrylate.
Prucessu di pruduzzione:
Passu 1: riscaldamentu è agitazione di l'acqua, surfactant soluble in acqua è umidificante di poliol per ottene una fase d'acqua;
Passu 2: Imbulighjate l'emulsionante oliu cù l'oliu per furmà una fase oleosa;
Passu 3: Aghjunghjite a fase di l'oliu à a fase di l'acqua per emulsione homogenamente è aghjustate u valore di pH.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022