Unilong
14 anni di sperienza in a pruduzzione
Pussede 2 impianti chimichi
Sistema di qualità ISO 9001: 2015 passatu

2, 5-Dimetossibenzaldeide in polvere cruda CAS 93-02-7 à l'ingrossu


  • Casu:93-02-7
  • Formula moleculare:C9H10O3
  • Pesu moleculare:166.17
  • EINECS:202-211-5
  • Sinonimi:2,5-Dimetossibenzaldeide, 97%; 2,5-Dimetossibenzald; 5-Dimetossibenzaldeide; 2,5-Dimetossibenzaldeide, Libru Chimicu 97% 25GR; NSC6315; 93-02--7; 2,5-Dimetossibenzaldeide Reagente Vetec(TM), 98%; 2,5-DIMETOSSIBENZALDEIDE
  • Dettagli di u produttu

    Scaricà

    Etichette di u produttu

    Avemu di gran lunga l'attrezzatura di fabricazione più sviluppata, ingegneri è travagliadori sperimentati è qualificati, sistemi di maniglia di alta qualità cunsiderati è una squadra di vendite qualificata amichevule per l'assistenza pre/post-vendita per 2, 5-Dimethoxybenzaldehyde Raw Powder CAS 93-02-7 à l'ingrossu, Semu fiduciosi di generà boni successi in u futuru. Cerchemu cun impazienza di diventà unu di i vostri fornitori più affidabili.
    Avemu di gran lunga l'attrezzatura di fabricazione più sviluppata, ingegneri è travagliadori sperimentati è qualificati, sistemi di maniglia di alta qualità cunsiderati, è ancu una squadra di vendite qualificata è amichevule per l'assistenza pre/post-vendita.2 5-Dimetossibenzaldeide è 2 5-Dimetossibenzald, ci basamu nantu à i nostri vantaghji per custruisce un mecanismu cummerciale di benefiziu mutuale cù i nostri partenarii cooperativi. In cunsequenza, avemu acquistatu una rete di vendita glubale chì righjunghji u Mediu Oriente, a Turchia, a Malesia è u Vietnam.

    A 2,5-dimetossibenzaldeide hè una polvere cristallina gialla chjara cù un pesu moleculare di 166,18 è un puntu d'ebullizione di 146 °C. Hè solubile in solventi organici cum'è l'etanolu è l'etere. Hè principalmente aduprata cum'è intermediu farmaceuticu.

    ARTICULU

    STANDARD

    Aspettu

    Solidu grisgiu à giallu

    RMN

    Cunfurmà si

    Purezza

    >98%

    Puntu di fusione

    46-48 °C (lit.)

    cuntenutu d'acqua

    <0,5%

     

    In più d'esse ossidatu o riduttu à l'acidu 2,5-dimetossibenzoicu, benzonitrile o alcolu benzilicu, u 2,5-dimetossibenzaldeide stessu hà ancu un valore d'applicazione unicu. Reagendu cù sustanzi cù diversi tipi di gruppi funziunali, si ponu ottene molecule di droga cù diverse strutture è diversi effetti. A malatia di Parkinson (MP) hè una malatia neurodegenerativa cumuna, è i so principali sintomi clinichi includenu tremore musculare, rigidità, difficultà di muvimentu, postura di u corpu è disordini di l'equilibriu di u muvimentu. Un ulteriore sviluppu porterà ancu à u ricunniscenza, a percezione, i disordini di a memoria è a demenza evidente. Attualmente, u trattamentu di u MP include principalmente a terapia farmacologica, u trattamentu chirurgicu è a terapia genica. In a terapia farmacologica, hè statu trovu chì a fenamidina hà un effettu pusitivu nantu à u MP, cù bassa tossicità è bona sicurezza, è a sintesi di a fenamidina richiede l'usu di 2,5-dimetossibenzaldeide cum'è materiale di partenza.

    Sicondu u metudu di sintesi ripurtatu in a literatura, u 2,5-dimetossibenzaldeide hè principalmente ottenutu reagendu 1,4-dimetossibenzene cù un agente di formilazione. L'agenti di formilazione includenu (1) una mistura di 1,1-diclorometil etere è tetracloruru di titaniu; (2) una mistura di N,N-dimetilformamide è ossicloruru di fosforu, una mistura di N,N-dimetilformamide è cloruru di ossalile; (3) una mistura di N,N-dimetilformamide è cloruru di tionile o una mistura di urotropina è cloruru di magnesiu. Tuttavia, questi metudi richiedenu l'usu di una grande quantità di tetracloruru di titaniu, ossicloruru di fosforu o cloruru di tionile. Questi reagenti sò instabili è si decomponenu facilmente, è una grande quantità di gasu di acidu cloridricu hè liberata durante a reazione, chì ùn hè micca rispettosa di l'ambiente è hà esigenze elevate per u prucessu operativu.

    Un novu metudu di sintesi hè statu prupostu. Stu metudu usa 1,4-dimetossibenzene è formaldeide cum'è materie prime, è esegue una reazione di accoppiamentu fotoossidativu in presenza di ossigenu è un catalizatore sottu irradiazione di luce blu per sintetizà in modu efficiente 2,5-dimetossibenzaldeide. Stu metudu usa ossigenu o aria cum'è ossidante, ùn produce micca gas acidicu, è hè rispettuosu di l'ambiente. Inoltre, stu metudu usa cobaltu economicu cum'è catalizatore, chì hè di prezzu bassu è adattatu per l'applicazione industriale.

    Applicazione di 2,5-Dimetossibenzaldeide

    25 kg/tamburu, 9 tunnellate/20' cuntenitore
    25 kg / saccu, 20 tunnellate / 20' container

    Avemu di gran lunga l'attrezzatura di fabricazione più sviluppata, ingegneri è travagliadori sperimentati è qualificati, sistemi di maniglia di alta qualità cunsiderati è una squadra di vendite qualificata amichevule per l'assistenza pre/post-vendita per 2, 5-Dimethoxybenzaldehyde Raw Powder CAS 93-02-7 à l'ingrossu, Semu fiduciosi di generà boni successi in u futuru. Cerchemu cun impazienza di diventà unu di i vostri fornitori più affidabili.
    Vendita à l'ingrossu2 5-Dimetossibenzaldeide è 2 5-Dimetossibenzald, ci basamu nantu à i nostri vantaghji per custruisce un mecanismu cummerciale di benefiziu mutuale cù i nostri partenarii cooperativi. In cunsequenza, avemu acquistatu una rete di vendita glubale chì righjunghji u Mediu Oriente, a Turchia, a Malesia è u Vietnam.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu