Fenilacetilene CAS 536-74-3
U triplu ligame carboniu-carboniu in u fenilacetilene è u doppiu ligame in l'anellu benzenicu ponu furmà un sistema cunjugatu, chì hà una certa stabilità. À u listessu tempu, u sistema cunjugatu face ancu chì u fenilacetilene abbia una forte affinità per l'elettroni, è hè faciule di sottumessu à diverse reazzioni di sustituzione. Perchè cuntene tripli ligami è doppii ligami carboniu-carboniu insaturi, u fenilacetilene hà una forte reattività. U fenilacetilene pò sottumessu à reazzioni d'addizione cù l'idrogenu, l'alogeni, l'acqua, ecc. per generà prudutti currispondenti.
ARTICULU | STANDARD |
Aapparizione | Liquidu incolore o giallu chjaru |
Purità(%) | 98,5% min |
1. Intermediu di sintesi organica: Questu hè u so usu principale.
(1) Sintesi di droghe: Hè aduprata per sintetizà diverse molecule biologicamente attive, cum'è certi antibiotici, droghe anticancerose, droghe antiinflamatorie, ecc. U so gruppu alchinu pò esse cunvertitu in una varietà di gruppi funziunali o participà à reazzioni di ciclizazione per custruisce scheletri cumplessi.
(2) Sintesi di prudutti naturali: Hè aduprata cum'è un elementu custitutivu chjave per sintetizà prudutti naturali cù strutture cumplesse.
(3) Sintesi di molecule funziunali: Hè aduprata per sintetizà materiali di cristalli liquidi, coloranti, fragranze, prudutti chimichi agriculi, ecc.
2. Scienza di i materiali:
(1) Precursore di polimeri conduttivi: U fenilacetilene pò esse polimerizatu (cum'è aduprendu catalizatori Ziegler-Natta o catalizatori metallichi) per generà polifenilacetilene. U polifenilacetilene hè unu di i primi polimeri conduttivi studiati. Hà proprietà di semiconduttori è pò esse adupratu per fà diodi emettitori di luce (LED), transistor à effettu di campu (FET), sensori, ecc.
(2) Materiali optoelettronici: I so derivati sò largamente usati in materiali funziunali cum'è i diodi organici à emissione di luce (OLED), e cellule solari organiche (OPV) è i transistor organici à effettu di campu (OFET) cum'è cromofori à core o materiali di trasportu di elettroni/trasportu di lacune.
(3) Strutture metallo-organiche (MOF) è polimeri di coordinazione: I gruppi alchini ponu esse aduprati cum'è ligandi per coordinà cù ioni metallichi per custruisce materiali MOF cù strutture di pori specifichi è funzioni per l'adsorbimentu di gas, u almacenamentu, a separazione, a catalisi, ecc.
(4) Dendrimeri è chimica supramoleculare: Sò aduprati cum'è elementi custitutivi per sintetizà dendrimeri strutturalmente precisi è funziunalizati è participà à l'autoassemblaggio supramoleculare.
3. Ricerca chimica:
(1) Substratu standard per a reazione di accoppiamentu di Sonogashira: U fenilacetilene hè unu di i substrati di mudellu più cumunimenti usati per l'accoppiamentu di Sonogashira (accoppiamentu incrociatu catalizatu da palladio di alchini terminali cù alogenuri aromatichi o vinilici). Sta reazione hè un metudu chjave per custruisce sistemi ene-yne cunjugati (cum'è prudutti naturali, molecule di medicinali è strutture core di materiali funziunali).
(2) Chimica di clic: I gruppi alchini terminali ponu reagisce efficacemente cù l'azidi per sottumessu à una cicloaddizione azide-alchina catalizzata da rame (CuAAC) per generà anelli 1,2,3-triazoli stabili. Questa hè una reazione rappresentativa di a "chimica di clic" è hè largamente aduprata in i campi di a bioconiugazione, a mudificazione di i materiali, a scuperta di farmaci, ecc.
(3) Ricerca nantu à altre reazzioni alchiniche: Cum'è un cumpostu mudellu per studià reazzioni cum'è l'idratazione alchina, l'idroborazione, l'idrogenazione è a metatesi.
25 kg/tamburu, 9 tunnellate/20' cuntenitore
25 kg / saccu, 20 tunnellate / 20' container

Fenilacetilene CAS 536-74-3

Fenilacetilene CAS 536-74-3