Unilong

nutizie

Chì ghjè a polivinilpirrolidone (PVP)

Polivinilpirrolidonehè ancu chjamatu PVP, u numeru CAS hè 9003-39-8. PVP hè un cumpostu polimericu solubile in acqua cumpletamente sinteticu chì hè polimerizatu daN-vinilpirrolidone (NVP)sottu certe cundizioni. À u listessu tempu, u PVP hà una eccellente solubilità, stabilità chimica, capacità di furmazione di film, bassa tossicità, inerzia fisiologica, capacità di assorbimentu di l'acqua è idratazione, capacità di legame è effettu adesivo protettivu. Pò esse cumminatu cù parechji cumposti inorganici è organici cum'è additivi, additivi, materiali ausiliari, ecc.

A polivinilpirrolidone (PVP) hè stata tradiziunalmente aduprata in diversi campi cum'è a medicina, i cosmetici, l'alimentazione è e bevande, a birra, i tessili, e membrane di separazione, ecc. Cù u sviluppu di novi prudutti scientifichi è tecnologichi, a PVP hè stata applicata in campi high-tech cum'è e resine fotopolimerizzanti, a fibra ottica, i dischi laser, i materiali di riduzione di a resistenza, ecc. A PVP cù diverse purità pò esse divisa in quattru gradi: qualità farmaceutica, qualità chimica quotidiana, qualità alimentaria è qualità industriale.

A ragione principale per a qualePVPpò esse adupratu cum'è co-precipitante hè chì i ligandi in e molecule PVP ponu cumbinà si cù l'idrogenu attivu in e molecule insolubili. Da una parte, e molecule relativamente chjuche diventanu amorfe è entranu in e macromolecule PVP. Da l'altra parte, u ligame à l'idrogenu ùn cambia micca a solubilità in acqua di PVP, dunque u risultatu hè chì e molecule insolubili sò disperse in macromolecule pVp per via di u ligame à l'idrogenu, rendenduli faciuli da dissolve. Ci sò parechji tippi di PVP, cumu scegliemu quellu mudellu quandu scegliemu. Quandu a quantità (massa) di PVP hè a listessa, l'aumentu di a solubilità diminuisce in l'ordine di PVP K15> PVP K30> PVP K90. Questu hè perchè l'effettu di solubilizazione di PVP stessu cambia in l'ordine di PVP K15> PVP K30> PVP K90. In generale, pVp K 15 hè più cumunimenti adupratu.

À propositu di a generazione di PVP: solu NVP, un monomeru, participa à a polimerizazione, è u so pruduttu hè Polivinilpirrolidone (PVP). U monomeru NVP subisce una reazione di autoreticolazione o u monomeru NVP subisce una reazione di copolimerizazione di reticolazione cù l'agente di reticolazione (chì cuntene parechji cumposti di gruppi insaturi), è u so pruduttu hè Polivinilpirrolidone (PVPP). Si pò vede chì diversi prudutti di polimerizazione ponu esse prudutti cuntrullendu diverse cundizioni di u prucessu di polimerizazione.

Capemu u flussu di u prucessu di PVP

Diagramma di flussu di prucessu

Applicazione di PVP di qualità industriale: A serie PVP-K pò esse aduprata cum'è agente film, addensante, lubrificante è adesivo in l'industria chimica di ogni ghjornu, è pò esse aduprata per eruzione, muschio, gel fissativo per capelli, fissativo per capelli, ecc. L'aghjunta di PVP à tinture per capelli è modificatori per a cura di a pelle, stabilizzatori di schiuma per shampoo, disperdenti è agenti di affinità per agenti per stili ondulati, è à crema è crema solare pò migliurà l'effettu bagnante è lubrificante. In segundu locu, l'aghjunta di PVP à u detergente hà un bon effettu anti-culore è pò migliurà a capacità di pulizia.

Applicazione di PVP in campi industriali è high-tech: PVP pò esse adupratu cum'è agente di rivestimentu superficiale, disperdente, addensante è adesivo in pigmenti, inchiostri di stampa, tessili, stampa è tintura, è tubi di stampa a culori. PVP pò migliurà e prestazioni di legame di l'adesivo à u metallu, u vetru, a plastica è altri materiali. Inoltre, PVP hè sempre più largamente adupratu in membrane di separazione, membrane di ultrafiltrazione, membrane di microfiltrazione, membrane di nanofiltrazione, esplorazione petrolifera, resine fotopolimerizzanti, pitture è rivestimenti, fibra ottica, dischi laser è altri campi high-tech emergenti.

applicazione pvp

Applicazione di PVP di qualità medicinale: Trà a serie PVP-K, k30 hè unu di l'eccipienti sintetici utilizati, principalmente per agenti di pruduzzione, agenti adesivi per granuli, agenti à rilasciu prolungatu, adiuvanti è stabilizzanti per iniezioni, aiuti di flussu, disperdenti per formulazioni liquide è cromofori, stabilizzanti per enzimi è farmaci termosensibili, co-precipitanti per farmaci difficili da tollerà, estensori per lubrificanti oftalmici è agenti filmanti di rivestimentu.

A polivinilpirrolidone è i so polimeri, cum'è novi materiali chimichi fini, sò largamente usati in medicina, alimentariu, chimichi di ogni ghjornu, stampa è tintura, rivestimenti di pigmenti, materiali biologichi, materiali di trattamentu di l'acqua è altri campi, cù ampie prospettive d'applicazione di u mercatu. Dopu anni di esplorazione cuntinua, avemu sviluppatu diversi prudutti d'aggregazione, cumpresi i seguenti:

Nome di u produttu N° CAS
Polivinilpirrolidone/PVP K12/15/17/25/30/60/90 9003-39-8
Polivinilpirrolidone reticolatu/PVPP 25249-54-1
Poli(1-vinilpirrolidone-co-vinil acetatu)/VA64 25086-89-9
Iodu di povidone/PVP-I 25655-41-8
N-Vinil-2-pirrolidone/NVP 88-12-0
N-Metil-2-pirrolidone/NMP 872-50-4
2-Pirrolidinone/α-PYR 616-45-5
N-Etil-2-pirrolidone/NEP 2687-91-4
1-Lauril-2-pirrolidone/NDP 2687-96-9
N-Cicloesil-2-pirrolidone/CHP 6837-24-7
1-Benzil-2-pirrolidinone/NBP 5291-77-0
1-Fenil-2-pirrolidinone/NPP 4641-57-0
N-Ottilpirrolidone/NOP 2687-94-7

In breve, a serie di prudutti PVP hà prestazioni eccellenti è sò largamente aduprati cum'è additivi polimerichi in medicina, rivestimenti, pigmenti, resine, inchiostri di fibre, adesivi, detergenti, stampa tessile è tintura. PVP, cum'è tensioattivu polimericu, pò esse adupratu cum'è disperdente, emulsionante, addensante, agente livellante, regulatore di viscosità, agente liquidu anti-riproduzione, coagulante, cosolvente è detergente in diversi sistemi di dispersione.


Data di publicazione: 20 di lugliu di u 2023