Unilong

nutizie

Chì ghjè Bis(2,6-diisopropilfenil) Carbodiimide CAS 2162-74-5?

Bis(2,6-diisopropilfenil) carbodiimmideCAS 2162-74-5hè una carbodiimide monomerica, una varietà rappresentativa di agente anti-idrolisi chì hà e caratteristiche di alta purezza, culore chjaru, senza odore è alta attività. A bis(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide hè largamente aduprata in materiali cum'è u poliolo di poliestere, u nylon, e plastiche ingegneristiche chì cuntenenu gruppi estere, elastomeri poliuretanichi, adesivi, sistemi di rivestimentu è oliu lubrificante. A bis(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide pò inibisce efficacemente l'idrolisi di tali materiali è stabilizà e proprietà meccaniche iniziali. À u listessu tempu,bL'is(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide pò ancu bluccà e terminazioni carbossiliche attive di i materiali in poliestere. Ripara i materiali in poliestere è poliuretanu dannighjati,bL'is(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide pò prolongà a vita di serviziu di i prudutti polimerichi in cundizioni di travagliu dure cum'è alta temperatura è umidità..

In u campu di a scienza di i materiali, u bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide, cum'è stabilizzatore anti-idrolisi di carbodiimide monomericu, hè diventatu u focu di l'industria per e so eccellenti prestazioni è e so ampie prospettive d'applicazione.

Prima di tuttu,U bis(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide hè largamente utilizatu in elastomeri di poliuretanu (cum'è TPU, CPU), adesivi, soluzioni di suole è elastomeri microporosi, ecc. In questi campi, aghjunghjendu 0,3-2,0% di bis(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide, a durata di vita di u pruduttu pò esse significativamente migliurata, allungendula finu à 1 à 3 volte.

Sicundamente, durante u prucessu di mudificazione di i materiali di poliestere cum'è PET/PBT, l'aghjunta di bis(2,6-diisopropilfenil) carbodiimide pò riduce u valore acidicu di u poliestere. Migliuramenti significativi in ​​a qualità di u materiale ponu esse ottenuti cù quantità aghjunte più basse, allargendu a stabilità à longu andà di u materiale.

In più di esse adupratu cum'è agente anti-idrolisi, u bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide pò ancu esse adupratu cum'è aiutu di trasfurmazione per reagisce cù l'acidi carbossilici prudutti durante u prucessu di estrusione. reazione, impedendu a riduzione di u pesu moleculare, indebulendu u dannu à u polimeru durante a trasfurmazione, rendendu più faciule l'operazione è migliurendu a sicurezza di trasfurmazione paragunata à altri metudi.

Inoltre, per u PLA plasticu biodegradabile è rispettuosu di l'ambiente, a scarsa resistenza à l'idrolisi hè sempre stata un grande collu di buttiglia chì limita a so larga applicazione. U PLA si degrada facilmente in ambienti umidi, affettendu e so prestazioni è a so durata di vita. Tuttavia, aghjunghjendu 0,3-0,5% di bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide à u PLA, a so resistenza à l'acqua pò esse significativamente migliorata da 3 à 7 volte, allargendu efficacemente utI campi d'applicazione di PLA.

In sommamA bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide, cum'è stabilizzatore anti-idrolisi d'altu rendimentu, hà dimustratu un vastu putenziale d'applicazione è un putenziale in u campu di a scienza di i materiali.ItL'eccellenti proprietà fisiche è chimiche di u bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide, a vasta gamma di applicazioni è e soluzioni mirate per materiali specifici (cum'è u PLA) facenu di u bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide un capu di fila in a stabilizazione di i materiali. Cù u cuntinuu avanzamentu di a scienza di i materiali è a crescente cuscenza di a prutezzione ambientale, si prevede chì u bis(2,6-diisopropilfenil)carbodiimide è i so prudutti simili saranu promossi è applicati in più campi.

Fabbrica di bis26-diisopropilfenilcarbodiimide


Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2024