Unilong

nutizie

Chì sò l'assorbitori UV

L'assorbitore di ultravioletti (assorbitore UV) hè un stabilizzatore di luce chì pò assorbe a parte ultravioletta di a luce solare è di e fonti di luce fluorescente senza cambià si. L'assorbitore di ultravioletti hè principalmente una polvere cristallina bianca, cù una bona stabilità termica, una bona stabilità chimica, incolore, non tossicu, inodore, generalmente adupratu in polimeri (plastiche, ecc.), rivestimenti è cusì.

A maiò parte di i culuranti, in particulare i culuranti pigmentati inorganici, ponu ghjucà un certu gradu di stabilizazione di a luce quandu sò usati soli in i prudutti di plastica. Per i prudutti di plastica culurata per un usu esterno à longu andà, a stabilità di a luce di u pruduttu ùn pò esse migliurata da u culurante solu. Solu l'usu di stabilizzatore di luce pò inibisce o rallentà efficacemente a velocità di invecchiamentu di a luce di i prudutti di plastica culurata per un bellu pezzu. Migliurà significativamente a stabilità di a luce di i prudutti di plastica culurata. U stabilizzatore di luce amminicu impeditu (HALS) hè una classa di cumposti aminichi organici cù effettu di impedimentu stericu. Per via di e so funzioni di decomposizione di l'idroperossidu, spegnimentu di l'ossigenu radicale, intrappulamentu di i radicali liberi è riciclaggio di gruppi efficaci, HALS hè u stabilizzatore di luce plasticu cù alta efficienza anti-fotoinvecchiamento è a più grande quantità in casa è à l'esteru. I dati mostranu chì u stabilizzatore di luce adattatu o u sistema di cumminazione adattatu di antioxidante è stabilizzatore di luce pò migliurà a stabilità di luce è ossigenu di i prudutti di plastica culurata per esterni parechje volte. Per i prudutti di plastica culurati da coloranti fotoattivi è fotosensibili (cum'è u giallu di cadmiu, u rutilu senza core, ecc.), tenendu contu di l'effettu di fotoinvecchiamentu cataliticu di u colorante, a quantità di stabilizzatore di luce deve esse aumentata di cunseguenza.

Assorbitori UV

L'assorbitori di UV ponu esse generalmente classificati secondu a struttura chimica, a frazione d'azione è l'usu, chì sò descritti quì sottu:

1. Classificazione secondu a struttura chimica: l'assorbitori ultravioletti ponu esse divisi in assorbitori ultravioletti organici è assorbitori ultravioletti inorganici. L'assorbitori ultravioletti organici includenu principalmente benzoati, benzotriazolo, cianoacrilato, ecc., mentre chì l'assorbitori ultravioletti inorganici includenu principalmente ossidu di zincu, ossidu di ferru, diossidu di titaniu, ecc.

2. Classificazione secondu u modu d'azione: l'assorbitore ultraviolettu pò esse divisu in tipu di schermatura è tipu d'assorbimentu. L'assorbitori UV di schermatura sò capaci di riflette a luce UV è cusì impedisce ch'ella entre in u corpu, mentre chì l'assorbitori UV assorbenti sò capaci di assorbe a luce UV è cunvertisce la in calore o luce visibile.

3. Classificazione secondu l'usu: l'assorbente ultraviolettu pò esse divisu in qualità cosmetica, qualità alimentaria, qualità farmaceutica, ecc. L'assorbenti UV di qualità cosmetica sò principalmente usati in creme solari, prudutti per a cura di a pelle è altri cosmetici, l'assorbenti UV di qualità alimentaria sò principalmente usati in materiali di imballaggio alimentari, è l'assorbenti UV di qualità farmaceutica sò principalmente usati in medicinali.

Unilong Industry hè un prufessiunaleFabbricante UV, pudemu furnisce i seguentiSerie UVdi prudutti, sè avete bisognu, per piacè sentitevi liberi di cuntattateci

N° CAS Nome di u produttu
118-55-8 Salicilatu di fenile
4065-45-6 BP-4
Acidu 2-idrossi-4-metossibenzofenone-5-sulfonicu
154702-15-5 HEB
DIETILESIL BUTAMIDO TRIAZONA
88122-99-0 EHT
3896-11-5 Assorbitore UV 326
UV-326
3864-99-1 UV-327
2240-22-4 UV-P
70321-86-7 UV-234

 


Data di publicazione: 14 d'aostu 2023