Unilong

nutizie

Chì sò l'absorbitori UV

L'assorbitore ultravioletu (assorbitore UV) hè un stabilizzatore di luce chì pò assorbe a parte ultravioletta di u sole è e fonti di luce fluorescente senza cambià sè stessu. L'assorbitore ultraviolettu hè soprattuttu pulveru cristallino biancu, bona stabilità termica, bona stabilità chimica, incolore, non tossicu, inodore, generalmente utilizatu in polimeri (plastiche, etc.), rivestimenti è cusì.

A maiò parte di i coloranti, in particulare i coloranti pigmenti inorganici, ponu ghjucà un certu gradu di stabilizazione di luce quandu sò usati solu in i prudutti di plastica. Per i prudutti di plastica culurata per l'usu longu à l'esterno, a stabilità ligera di u pruduttu ùn pò esse migliurata da u colorante solu. Solu l'usu di stabilizzatori di luce pò inibisce efficacemente o rallentà u tassu di invechjamentu di luce di i prudutti di plastica culurata per un bellu pezzu. Migliurà significativamente a stabilità di luce di i prudutti di plastica culurita. Stabilizzatore di luce di ammina impedita (HALS) hè una classa di composti amminichi organici cù effettu di impedimentu stericu. A causa di e so funzioni di decompunimentu di l'idroperossidu, di spegnimentu di l'ossigenu radicali, di intrappulà i radicali liberi, è di riciclamentu di gruppi efficaci, HALS hè u stabilizzatore di luce plastica cù alta efficienza anti-photoaging è a più grande quantità in casa è in l'esteru. I dati mostranu chì u stabilizzatore di luce adattatu o u sistema di cumminazione adattatu di antioxidante è stabilizzatore di luce pò migliurà a stabilità di u lume è di l'ossigenu di i prudutti di plastica di culori esterni parechje volte. Per i prudutti di plastica culurati da coloranti fotoattivi è fotosensibili (cum'è cadmium yellow, rutile uncored, etc.), cunziddi l'effettu di photoaging catalytic di u colorante, a quantità di stabilizzatore di luce deve esse aumentata in cunseguenza.

assorbenti UV

L'assorbitori Uv ponu generalmente esse classificati secondu a struttura chimica, a frazione d'azzione è l'usu, chì sò descritti quì sottu:

1.Classificazione secondu a struttura chimica: assorbitori ultraviolet pò esse divisu in absorbers ultraviolet organici è absorbers ultraviolet inorganicu. L'assorbitori ultravioletti organici includenu principalmente benzoati, benzotriazole, cianoacrilatu, etc., mentri l'assorbitori ultravioletti inorganici includenu principalmente l'ossidu di zincu, l'ossidu di ferru, u diossidu di titaniu è cusì.

2.Classificazione secondu u modu di azzione: l'absorbitore ultraviolet pò esse divisu in u tipu di schermu è u tipu d'absorption. L'absorbitori UV di schermu sò capaci di riflette a luce UV è cusì impediscenu di entre in u corpu, mentre chì l'absorbitori di UV assorbenti sò capaci di assorbe a luce UV è cunvertisce in calore o luce visibile.

3.Classificazione secondu l'usu: l'assorbente ultraviolettu pò esse divisu in qualità cusmetica, qualità alimentaria, qualità farmaceutica, etc. L'absorbitori UV di qualità cosmetica sò principarmenti usati in i filtri solari, i prudutti di cura di a pelle è altri cusmetichi, l'absorbitori UV di qualità alimentaria sò principarmenti usati in l'alimentariu. materiali di imballaggio, è assorbitori UV di qualità farmaceutica sò principarmenti usati in droghe.

Unilong Industry hè un prufessiunaleU fabricatore UV, pudemu furnisce i seguentiserie UVdi i prudutti, se avete bisognu, per piacè cuntattateci

CAS No. Nome di u produttu
118-55-8 Phenyl salicylate
4065-45-6 BP-4
Acidu 2-idrossi-4-metossibenzofenone-5-sulfonicu
154702-15-5 HEB
DIETHYLHEXYL BUTAMIDO TRIAZONE
88122-99-0 EHT
3896-11-5 Assorbitore UV 326
UV-326
3864-99-1 UV - 327
2240-22-4 UV-P
70321-86-7 UV-234

 


Tempu di Postu: Aug-14-2023