Unilong

nutizie

Amparate nantu à 11 ingredienti attivi chì schiariscenu a pelle

Ogni pruduttu sbiancante per a pelle hè custituitu da un inseme di sustanzi chimichi, a maiò parte di i quali venenu da fonti naturali. Mentre a maiò parte di l'ingredienti attivi sò efficaci, alcuni di elli ponu avè qualchì effettu secundariu. Dunque, capisce l'ingredienti attivi di u sbiancamentu di a pelle hè un puntu essenziale quandu si sceglie questi prudutti per a cura di a pelle.
Hè per quessa chì a discussione di sti ingredienti attivi hè essenziale. Duvete capisce l'effettu precisu di ogni pruduttu nantu à a pelle, l'efficacia è l'effetti secundarii di ogni pruduttu.
1. Idrochinone
Hè l'ingredientu attivu u più cumunimenti utilizatu in i prudutti schjaritori per a pelle. Riduce a pruduzzione di melanina. L'Agenzia di l'Alimentazione è di i Medicamenti (FDA) limita u so usu à solu u 2% in i prudutti schjaritori per a pelle in vendita senza ricetta. Questu hè duvutu à preoccupazioni riguardu à a so carcinogenicità. Studi anu dimustratu chì pò ancu causà irritazione di a pelle. Dunque, certi prudutti cuntenenu cortisone per alleviare sta irritazione. Tuttavia, hè un ingrediente attivu efficace in i prudutti schjaritori per a pelle cù attività antioxidante.
2. Acidu azelaicu
Hè un ingrediente naturale derivatu da grani cum'è a segale, u granu è l'orzu. L'acidu azelaicu hè adupratu in u trattamentu di l'acne. Tuttavia, hè statu ancu trovu efficace durante u schjarimentu di a pelle, riducendu a pruduzzione di melanina. Hè pruduttu in forma di crema cù una cuncentrazione di 10-20%. Hè un'alternativa sicura è naturale à l'idrochinone. Pò causà irritazione à a pelle sensibile, à menu chì ùn siate allergicu. A ricerca suggerisce chì l'acidu azelaicu ùn pò micca esse efficace per a pigmentazione normale di a pelle (lentiggini, nei).

Amparate-nantu-à-11-ingredienti-attivi-schiarenti-per-a-pelle-1
3. Vitamina C
Cum'è antioxidante, a vitamina C è i so derivati pruteggenu contr'à i danni à a pelle causati da i raggi UV di u sole. Ghjucanu ancu un rolu in u prucessu di schjarimentu di a pelle, riducendu a pruduzzione di melanina. Sò cunsiderati alternative sicure à l'idrochinone. Studi anu trovu chì ponu aumentà i livelli di glutatione in u corpu è avè un doppiu effettu nantu à u schjarimentu di a pelle.
4. Niacinamide
In più di sbiancà a pelle, a niacinamide pò ancu schjarisce e rughe di a pelle è l'acne, è aumentà l'umidità di a pelle. Studi anu dimustratu ch'ella hè una di l'alternative più sicure à l'idrochinone. Ùn hà micca effetti secundarii nantu à a pelle o u sistema biologicu umanu.
5. Acidu tranexamicu
Hè adupratu sia in forma iniettabile topica sia orale per schjarisce a pelle è riduce a pigmentazione di a pelle. Hè ancu un'altra alternativa sicura à l'idrochinone. Tuttavia, a so efficacia ùn hè stata pruvata, ma certi studii suggerenu ch'ella hè sicura è efficace.
6. Acidu retinoicu
Un derivatu di vitamina "A", adupratu principalmente in u trattamentu di l'acne, ma pò ancu esse adupratu per schjarisce a pelle, u mecanismu di u quale hè scunnisciutu. Tuttavia, studii anu dimustratu chì l'irritazione di a pelle hè unu di l'effetti secundarii di a tretinoina, chì aumenta a sensibilità di a pelle à i raggi UV, dunque l'utilizatori devenu evità l'esposizione à u sole perchè pò causà abbronzatura di a pelle. Inoltre, ùn hè micca sicuru durante a gravidanza.
7. Arbutina
Hè una fonte naturale d'idrochinone da a maiò parte di i tipi di pere è da e foglie di mirtilli rossi, mirtilli rossi, uva ursina è more. Riduce a pruduzzione di melanina, soprattuttu in a so forma pura, postu chì hè più putente. Hè un'alternativa sicura è efficace à altri prudutti chimichi utilizati in i prudutti schjaritori di a pelle. Tuttavia, a ricerca suggerisce chì l'arbutina pò causà più iperpigmentazione di a pelle s'ella hè aduprata in dosi elevate.
8. Acidu kojicu
Hè un ingrediente naturale pruduttu durante a fermentazione di u risu durante a pruduzzione di vinu. Hè assai efficace. Tuttavia, hè instabile è si trasforma in una sustanza marrone micca funzionale in l'aria o à u sole. Dunque, i derivati sintetici sò aduprati cum'è sustituti di i prudutti per a pelle, ma ùn sò micca cusì efficaci cum'è l'acidu kojic naturale.
9. Glutatione
U glutatione hè un antioxidante cù capacità di schiarimentu di a pelle. Prutege a pelle da i danni di u sole è prutege ancu a pelle da u schiarimentu. U glutatione vene in forma di lozioni, creme, saponi, pillule è iniezioni. I più efficaci sò e pillule di glutatione, chì si piglianu duie volte à ghjornu per 2-4 settimane per riduce a pigmentazione di a pelle. Tuttavia, e forme topiche ùn sò micca utili per via di u so lentu assorbimentu è di a scarsa penetrazione attraversu a pelle. Alcune persone preferiscenu aduprà a forma iniettabile per risultati immediati. Tuttavia, iniezioni ripetute ponu purtà à infezioni di a pelle, eruzioni cutanee. Studi anu dimustratu chì u glutatione hà a capacità di schiarisce e macchie scure è di schiarisce a pelle. Hè ancu presuntamente sicuru.

Amparate nantu à 11 ingredienti attivi per schiarire a pelle
10. Acidi idrossilici
L'acidu glicolicu è l'acidu latticu sò i più efficaci di l'α-idrossiacidi. Penetranu in i strati di a pelle è riducenu a pruduzzione di melanina, cum'è a ricerca hà dimustratu. Esfolianu ancu, eliminendu a pelle morta è i strati malsani di pelle iperpigmentata. Hè per quessa chì sò stati trovati efficaci per schiarisce l'iperpigmentazione in a pelle.
11. Decolorante
L'agenti depigmentanti cum'è u monobenzone è u mequinol ponu esse aduprati per un schjarimentu permanente di a pelle. Siccomu ponu causà danni permanenti à e cellule chì producenu melanina, sò principalmente aduprati in i pazienti cun vitiligine. Usanu creme chì cuntenenu sta sustanza chimica nantu à e zone di a pelle micca affettate per uniformà a pelle. Tuttavia, l'usu di tali sustanzi chimichi nantu à individui sani ùn hè micca cunsigliatu. A ricerca suggerisce chì u monofenone pò causà irritazione di a pelle è discomfort oculare.
Altri ingredienti attivi
Ci sò più sustanze chimiche chì aiutanu l'industria di u sbiancamentu di a pelle. Eppuru, ci vole più ricerca per cunfirmà l'efficacità è a sicurezza di ogni droga. Unu di questi ingredienti attivi hè l'estrattu di liquirizia, in particulare a liquirizia.
Studi dicenu ch'ellu hè efficace per schiarisce e zone scure è iperpigmentate di a pelle è per imbiancà a pelle. Riduce a pruduzzione di melanina. A vitamina E ghjoca un rolu in u prucessu di schiarimentu di a pelle riducendu a pruduzzione di melanina. Aumenta i livelli di glutatione in u corpu. Tuttavia, sò necessarie più ricerche per chiarificà l'efficacia è a sicurezza di sti prudutti chimichi.
Infine, micca tutti l'ingredienti attivi in i prudutti sbiancanti per a pelle sò sicuri. Hè per quessa chì i cunsumatori devenu leghje l'ingredienti prima di cumprà qualsiasi pruduttu sbiancante per a pelle.


Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2022