Quest'estate, l'esposizione à u sole è l'alta temperatura sò ghjunte inaspettatamente, camminendu per a strada, assai persone anu vestiti di crema solare, cappelli di crema solare, ombrelli, occhiali da sole.
A prutezzione solare hè un tema chì ùn si pò micca evità d'estate, in fatti, l'esposizione ùn solu abbronza, scottature, ma provoca ancu l'invecchiamentu di a pelle, a furmazione di macchie solari, in u prucessu di l'invecchiamentu di a pelle, l'invecchiamentu luminosu hè a ragione più impurtante di l'invecchiamentu di a pelle. Dunque, a prutezzione solare adatta in estate hè cruciale. Quì sottu vi darà una introduzione dettagliata à u metudu currettu è e precauzioni per a prutezzione solare estiva.
1. Sceglite a crema solare adatta
A crema solare hè un strumentu impurtante per a prutezzione solare. Sceglie a crema solare adatta hè assai impurtante per prutege a vostra pelle. Prima, sceglite un pruduttu cù una prutezzione à largu spettru, vale à dì, prutezzione contr'à i raggi ultravioletti UVA è UVB. Siconda, fate attenzione à u numeru SPF di a crema solare, chì indica a capacità di u pruduttu di prutege contr'à a radiazione UVB. In generale, più altu hè u valore SPF, più grande hè a capacità di prutezzione. Hè cunsigliatu di sceglie una crema solare cù un SPF di più di 30 è di riapplicalla regularmente. Unu di l'ingredienti spessu usati in e creme solari hèOMC.
Ottil 4-metossicinnamatu (OMC)hè una crema solare pupulare chì hè capace di assorbe i raggi UV in a gamma di lunghezza d'onda 280-310 nm, cù un assorbimentu massimu chì si verifica à 311 nm. Per via di u so altu tassu d'assorbimentu, a so bona sicurezza (tossicità minima) è a so bona solubilità in e materie prime oleose, questu cumpostu hè largamente utilizatu in i campi di i prudutti chimichi di ogni ghjornu, di e plastiche, di a gomma è di i rivestimenti, cum'è un assorbitore UV-B liquidu solubile in oliu. Hè spessu utilizatu in cumbinazione cù altre creme solari per ottene valori SPF elevati, è hè lucalmente ben tolleratu, cù irritazione di a pelle quasi trascurabile, bassa incidenza di dermatite da fotocontattu è nisuna tossicità da l'assorbimentu sistemicu.
2. Evitate i periodi di alta intensità di u sole
D'estate, u sole hè più intensu, soprattuttu in u dopumeziornu, quandu a radiazione ultravioletta hè ancu a più intensa. Dunque, per evità danni à a pelle, hè megliu evità l'esposizione prolungata à u sole durante questu periodu. Sè duvete sorte, pudete sceglie di purtà un cappellu per u sole, occhiali da sole è vestiti à maniche lunghe per riduce a zona di cuntattu di a pelle cù u sole.
3. Idrata
Dopu à una longa esposizione à u sole, a pelle tende à perde umidità, dunque hè impurtante di mantene a vostra pelle idratata. Sceglite prudutti idratanti rinfrescanti è micca intasanti, cum'è spray idratante, maschera idratante, ecc. per idratà a pelle in ogni mumentu. Inoltre, beie assai acqua hè ancu un modu impurtante per mantene a vostra pelle idratata.
4. Prutezzione supplementaria
In più di l'usu di a crema solare, pudete migliurà a vostra prutezzione solare pigliendu precauzioni supplementari. Per esempiu, purtà un cappellu di sole, occhiali da sole, ombrelli, ecc. pò minimizà a zona di luce solare diretta nantu à a pelle. Inoltre, sceglite vestiti leggeri è traspiranti per prutege a vostra pelle da u cuntattu direttu cù u sole.
5. L'impurtanza di a prutezzione solare ùn hè micca solu in l'estate
Ancu s'è l'estate hè u periodu di punta per a prutezzione solare, a prutezzione solare hè altrettantu impurtante in altre stagioni. Ch'ella sia primavera, autunno o invernu, i raggi UV sò presenti è ponu avè un impattu nantu à a pelle. Dunque, sviluppate a bona abitudine di pruteggevi da u sole tuttu l'annu.
6. Dà à e zone specifiche una prutezzione supplementaria
In più di a faccia, u collu è e mani, ci sò zone particulari chì anu bisognu di prutezzione supplementare da u sole. Per esempiu, l'arechje, a schiena, e caviglie è altre zone facilmente trascurate anu ancu bisognu di prutezzione solare. Sceglite d'utilizà una crema solare spray chì pò esse facilmente applicata à queste zone difficili da ghjunghje.
7. Supplementate cù alimenti cù prutezzione solare
Certi alimenti ricchi d'antioxidanti ponu migliurà a capacità di a pelle di riparassi, riducendu cusì i danni causati da i raggi UV. Per esempiu, e fragole, i pumati, u tè verde è altri alimenti sò ricchi d'antioxidanti, chì ponu esse aumentati in modu apprupriatu. Inoltre, una ingestione muderata d'alimenti ricchi di vitamine C è E aiuta ancu à prutege è riparà a pelle.
8. Fighjate cumu aduprate a crema solare
L'usu currettu di a crema solare hè ancu a chjave per assicurà a prutezzione solare. Prima di tuttu, a crema solare deve esse applicata 15-30 minuti prima di esce per permette à u pruduttu di esse cumpletamente assorbitu. Siconda, applicà uniformemente, ùn trascurà alcuna parte, cumprese a faccia, u collu, e braccia, ecc. Fate ancu attenzione à e parti chì sò facilmente esposte à u sole, cum'è u nasu è daretu à l'arechje. Infine, secondu l'istruzzioni di u pruduttu sceglite attentamente u numeru di volte è u tempu di riapplicazione per mantene l'effettu di prutezzione solare.
In riassuntu, u modu ghjustu per prutegesi da u sole in estate include sceglie a crema solare adatta, evità i periodi di alta intensità di u sole, fà attenzione à l'idratazione è à a idratazione, piglià misure di prutezzione supplementari, sviluppà bone abitudini di prutezzione solare durante tuttu l'annu, rinfurzà a prutezzione solare di zone specifiche, ingestione adatta di alimenti ricchi di antioxidanti è l'usu currettu di a crema solare. Queste misure aiutanu à prutege a pelle da i danni di i raggi UV è à mantene la sana è ghjovana.
Data di publicazione: 21 di maghju di u 2024