Unilong
14 anni di sperienza in a pruduzzione
Pussede 2 impianti chimichi
Passatu ISO 9001: 2015 Sistema di Qualità

Cloruru di rame (II) diidratatu CAS 13933-17-0


  • CAS:13933-17-0
  • Formula moleculare:Cl2CuH2O2
  • Pesu moleculare:168,46
  • EINECS:231-210-2
  • Periodu di almacenamentu:2 anni
  • Sinonimi:Cloruru di rame (II) diidratatu; Cloruru cupricu diidratatu
  • Dettagli di u produttu

    Scaricà

    Etichette di u produttu

    Chì ghjè u cloruru di rame (II) diidratatu CAS 13933-17-0?

    U cloruru di rame (II) diidratatu CAS 13933-17-0 hè un cristallu ortorombicu blu-verde. Facilmente solubile in acqua, alcolu, ammonia è acetone. Principalmente adupratu in industrie cum'è pigmenti è cunservazione di legnu, è cum'è disinfettante, mordente, catalizatore.

    Specificazione

    ARTICULU STANDARD
    CuCl2· 2 ore2O) % ≥98.0
    Sulfatu (Cusì4-) % ≤0,03
    Fe % ≤0,02
    Zn % ≤0,02

     

    Applicazione

    1. In esperimenti chimichi è analisi chimiche

    Cum'è fonte d'ioni di rame: Hè un reagente cumunu per furnisce ioni di rame. In parechji esperimenti, l'ioni di rame sò necessarii per participà à a reazione. Per esempiu, in u studiu di e reazioni di sustituzione di metalli, reazioni redox è reazioni di precipitazione, l'ioni di rame ponu esse facilmente ottenuti dissolvendu u cloruru di rame diidratatu.

    Per l'analisi qualitativa è quantitativa: I fenomeni prudutti da a so reazione cù altre sustanze (cum'è a precipitazione, u cambiamentu di culore, ecc.) ponu esse aduprati per identificà a presenza di certi ioni. Per esempiu, l'ioni di rame o l'ioni di zolfu ponu esse testati reagendu cù u sulfuru d'idrogenu () per generà precipitazione di sulfuru di rame neru (); pò ancu esse adupratu per l'analisi quantitativa, cum'è a determinazione di a cuncentrazione di ioni di rame in a suluzione per titrazione cumplessometrica è altri metudi.

    2. In u duminiu industriale

    Industria di galvanoplastia: In u prucessu di galvanoplastia di rame, u cloruru di rame diidratatu hè un cumpunente impurtante di a suluzione di galvanoplastia. Durante a galvanoplastia, l'ioni di rame saranu ridutti è depositati nantu à a superficia di l'ughjettu placcatu sottu l'azione di u campu elettricu per furmà un stratu uniforme di galvanoplastia, chì migliora a cunduttività, a resistenza à l'usura è l'estetica di l'ughjettu.

    Industria di stampa è tintura: Pò esse adupratu cum'è mordente. I mordenti ponu aiutà i coloranti à aderisce megliu à i tessuti è migliurà l'effettu è a solidità di a tintura. In u prucessu di stampa è tintura, u cloruru di rame diidratatu pò prima cumminassi cù u tessutu è dopu interagisce cù a tinta, affinchì a tinta possi esse attaccata più fermamente à a fibra di u tessutu.

    3. In u duminiu agriculu

    Fungicida: U cloruru di rame diidratatu pò esse adupratu cum'è fungicida. L'ioni di rame anu effetti inibitori è mortali nantu à certi patogeni vegetali. Pò esse adupratu per trattà e sementi, a terra o spruzzà nantu à a superficia di e piante per prevene è cuntrullà e malatie di e piante causate da funghi, batteri, ecc. Per esempiu, hà certe applicazioni in a prevenzione è u cuntrollu di e malatie cum'è u mildiu di l'uva.

    4. In u duminiu di a catalisi

    I cumplessi ch'ellu forma ponu participà à reazzioni chimiche cum'è catalizatori. Per esempiu, in certe reazzioni di sintesi urganica, i cumplessi di rame ponu catalizà certe reazzioni, cum'è e reazzioni d'ossidazione catalitica o e reazzioni di furmazione di legami carboniu-carboniu, per migliurà l'efficienza è a selettività di a reazione.

    Pacchettu

    25 kg/tamburu

    DBDPE (1)

    Cloruru di rame (II) diidratatu CAS 13933-17-0

    DBDPE (2)

    Cloruru di rame (II) diidratatu CAS 13933-17-0


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu