Unilong
14 anni di sperienza in a pruduzzione
Pussede 2 impianti chimichi
Passatu ISO 9001: 2015 Sistema di Qualità

Acrilatu di butile CAS 141-32-2


  • CAS:141-32-2
  • Formula moleculare:C7H12O2
  • Pesu moleculare:128.17
  • EINECS:205-480-7
  • Periodu di almacenamentu:Conservazione à temperatura nurmale
  • Sinonimi:n-Butilacrilatu; BUTILACRILATU (STABILIZATU CÙ IDROQUI; BUTIL-2-ACRILATU; Acrilsuro-n-butilester; N-BUTYLACRILATU Chimicu, STABILIZATU CÙ 50PPM 4-METOSSIFENOLO; Butilestere di l'acidu 2-propenoicu; Butilacrilatu;
  • Dettagli di u produttu

    Scaricà

    Etichette di u produttu

    Chì ghjè l'acrilatu di butile CAS 141-32-2?

    L'acrilatu di butile hè principalmente adupratu per fà monomeri polimerichi per fibre, gomme è plastiche. Hè adupratu in l'industria organica per fà adesivi, emulsionanti è cum'è intermediu di sintesi organica. Hè adupratu in l'industria di a fabricazione di carta per fà agenti di rinforzu di carta. Hè adupratu in l'industria di u rivestimentu per fà rivestimenti acrilici. L'acrilatu di butile (acrilatu di butile) hè a varietà più impurtante di esteri acrilici. Frà i prucessi di pruduzzione cuntinua esistenti, l'esterificazione diretta di l'acrilatu di butile hè u principale metudu di pruduzzione in u mondu in questa fase. U so flussu di prucessu principale hè: e materie prime, l'acidu acrilicu è u n-butanolu, sò esterificate in dui reattori in serie, l'acidi organici sò aduprati cum'è catalizatori, è u metudu di disidratazione mentre reagisce hè aduttatu per fà chì a reazione d'equilibriu di esterificazione reversibile proceda u più pussibule in a direzzione di a furmazione di estere butilico.

    Specificazione

    ARTICULU

    UNITÀ

    SPECIFICAZIONE

    VALORE DI L'ANALISI

    PUREZZA (GC)

    %(M/M)

    99,5%MIN

    99.7

    CONTENUTU D'ACQUA

    %(M/M)

    0,2% MAX

    0,08

    CULORE (PT-CO)

     

    20MAX

    10

    INIBITORI MEHQ

    MG/KG

    200十/-20

    191

     

    Applicazione

    L'acidu acrilicu è i so esteri sò largamente usati in l'industria. Durante l'usu, l'esteri di l'acidu acrilicu sò spessu polimerizati in polimeri o copolimeri. L'acrilatu di butile (è ancu l'acrilatu di metile, l'acrilatu d'etile, l'acrilatu di 2-etilesile) hè un monomeru dolce, chì pò esse copolimerizatu, reticolatu, innestatu, ecc. cù diversi monomeri duri cum'è u metacrilatu di metile, u stirene, l'acrilonitrile, l'acetatu di vinile, ecc., è monomeri funziunali cum'è l'acrilatu di (met) idrossietile, l'acrilatu d'idrossipropile, l'estere glicidilico, l'acrilamide (met) è i so derivati per fà più di 200-700 tipi di prudutti di resina acrilica (principalmente di tipu emulsione, di tipu solvente è di tipu solubile in acqua), chì sò largamente usati in rivestimenti, adesivi, mudificazione di fibre acriliche, mudificazione di plastica, trasfurmazione di fibre è tessuti, agenti di trattamentu di carta, trasfurmazione di pelle, gomma acrilica è parechji altri aspetti.

    Pacchettu

    180 kg/tamburu

    Acrilatu di butile CAS 141-32-2-pack-2

    Acrilatu di butile CAS 141-32-2

    Acrilatu di butile CAS 141-32-2-pack-3

    Acrilatu di butile CAS 141-32-2


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu