3-Metacrilossipropiltrimetossisilano CAS 2530-85-0
3-Metacrilossipropiltrimetossisilanu cù CAS 2530-85-0 hè un agente di accoppiamentu organosilanu largamente utilizatu. Hè principalmente utilizatu cum'è viscosificante per resine è materiali polimerichi; Sintesi di oliu di silicone alchilmetacrilossi; Pittura acrilica à temperatura ambiente è agente di reticolazione poliolefina; Vetri di cuntattu preparati per copolimerizazione cù metacrilatu di metile; Hè ancu utilizatu per migliurà l'idrofobicità di l'olii isolanti è di i rivestimenti di fibre ottiche è per migliurà e proprietà meccaniche di u béton di poliestere.
Articulu | Standardu |
Aspettu | Liquidu incolore |
Saggio | 98% |
1. Principalmente adupratu in materiali cumposti di poliestere insaturatu, pò migliurà e proprietà meccaniche di i materiali cumposti, e proprietà elettriche, e prestazioni di trasmissione di luce, in particulare pò migliurà assai e prestazioni umide di i materiali cumposti.
2. A resistenza meccanica à l'umidità è e proprietà elettriche di u cumpostu rinforzatu cù fibra di vetru ponu esse migliurate trattendu a fibra di vetru cù (chì cuntene l'agente di accoppiamentu).
3. In l'industria di i fili è di i cavi, l'agente d'accoppiamentu hè adupratu per trattà u sistema EPDM pienu di reticolazione di perossidu d'argilla, migliurendu u fattore di cunsumu è a reattanza d'induttanza specifica.
4. Copolimerizzati cù acetatu di vinile è monomeri acrilici o metacrilati, sti polimeri sò largamente usati in rivestimenti, adesivi è sigillanti per furnisce una eccellente adesione è durabilità.
25 kg/tamburu

3-Metacrilossipropiltrimetossisilano CAS 2530-85-0

3-Metacrilossipropiltrimetossisilano CAS 2530-85-0