Unilong
14 anni di sperienza in a pruduzzione
Pussede 2 impianti chimichi
Passatu ISO 9001: 2015 Sistema di Qualità

(3-Glicidilossipropil)trietossisilano CAS 2602-34-8


  • CAS:2602-34-8
  • Purezza:97%
  • Formula moleculare:C12H26O5Si
  • Periodu di almacenamentu:1 annu
  • EINECS:220-011-6
  • Pesu moleculare:278,42
  • Sinonimu:3-(2,3-Epossipropilossi)propiltrietossisilanu; KH-561; CY-561
  • Dettagli di u produttu

    Scaricà

    Etichette di u produttu

    Chì ghjè u (3-Glicidilossipropil)trietossisilanu CAS 2602-34-8?

    U 3-glicidil etere ossipropil trietossisilanu hè un agente di accoppiamentu silanicu chì combina gruppi epossidichi organici è gruppi silossidi inorganici. U (3-glicidilossipropil)trietossisilanu pò custruisce un "ponte" trà i materiali organici è i substrati inorganici, rinfurzendu a forza di legame interfacciale. U (3-glicidilossipropil)trietossisilanu hè largamente utilizatu in rivestimenti, adesivi, materiali cumposti è altri campi.

    Specificazione

    ARTICULU

    STANDARD

    Aspettu

    Liquidu incolore è chjaru

    Cuntenutu efficace tutale (%)

    97%

    Applicazione

    1. Materiali cumposti: Migliurà a forza di legame trà i riempitivi inorganici è e resine

    Funzione principale: Migliurà a cumpatibilità interfacciale trà fibre di vetru, riempitivi minerali (cum'è polvere di talcu, wollastonite) è resine (resina epossidica, poliuretanu, poliestere), aumentendu significativamente e proprietà meccaniche è a resistenza à l'acqua di i materiali cumposti.
    Applicazioni tipiche
    Plastica rinforzata cù fibre di vetru (FRP): Trattate a superficia di e fibre di vetru per impedisce u distaccu à l'interfaccia trà e fibre è a resina, è migliurà a resistenza à a trazione è a resistenza à l'impattu di i materiali cumposti (cum'è e parti automobilistiche, e pale di e turbine eoliche).
    Mudificazione di plastica ingegneristica: Quandu si aghjunghjenu riempitivi minerali à u nylon è u polipropilene, pretrattate i riempitivi cun elli per riduce u fenomenu di "fibra flottante" è migliurà a rigidità è a stabilità dimensionale di i materiali.

    2. Rivestimenti è adesivi: Migliurà l'adesione è a durabilità
    Funzione principale: Migliurà l'adesione trà u stratu di rivestimentu/adesivu è i sustrati inorganici cum'è u metallu, u vetru, a ceramica è u béton per via di legami chimichi, mentre migliurà ancu a resistenza à l'umidità è à u calore, è ancu à a nebbia salina.
    Applicazioni tipiche
    Rivestimenti industriali anticorrosione: usati cum'è primer per navi, ponti è pipeline, impediscenu u rivestimentu chì si sbuccia è si sfaldatura, è allunganu a vita protettiva.
    Sigillante per edifici: Migliora l'adesione di u sigillante in silicone à a petra è u béton, particularmente adattatu per ambienti umidi (cum'è bagni, giunti di muri esterni).
    Adesivi elettronichi: Migliuranu a forza di legame trà i materiali di imballaggio di chip è i substrati, è migliuranu a resistenza à i cicli di alta è bassa temperatura (cum'è i cumpunenti elettronichi di l'automobile).

    Pacchettu

    25 kg/tamburu, 9 tunnellate/20' cuntenitore
    25 kg / saccu, 20 tunnellate / 20' container

    KH-561 CAS 2602-34-8 - pacchettu - 2

    (3-Glicidilossipropil)trietossisilano CAS 2602-34-8

    KH-561 CAS 2602-34-8 - pacchettu - 3

    (3-Glicidilossipropil)trietossisilano CAS 2602-34-8


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu