Unilong
14 anni di sperienza in a pruduzzione
Pussede 2 impianti chimichi
Passatu ISO 9001: 2015 Sistema di Qualità

Metacrilatu di 3-(dietossimetilsilil)propile CAS 65100-04-1


  • CAS:65100-04-1
  • Formula moleculare:C12H24O4Si
  • Pesu moleculare:260.4
  • EINECS:800-443-7
  • Sinonimi:Acidu propenoicu, 2-metil-, 3-(dietossimetilsilil)propil] estere; METACRILOSSIPROPILMETILDIETOSSISILANU; 3-(METILDIETOSSISIIL)PROPIL METACRILATO; 3-METACRILOSSIPROPILMETILDIETOSSISILANU; (3-METACRILOSSIPROPIL)METIL-DIETOSSISILANU; 3-(dietossimetilsilil)propil metacrilato
  • Dettagli di u produttu

    Scaricà

    Etichette di u produttu

    Chì ghjè3-MetacrilossipropilmetildimetossisilanoCAS14513-34-9?

    U metilatu di 3-(dietossimetilsilil) propil hè un agente di accoppiamentu silanu reattivu chì reagisce viulentamente cù l'acqua, pruvucendu brusgiature è evitendu u cuntattu direttu. Hè un intermediu chimicu. Pò migliurà efficacemente l'idrofobicità di l'oliu isolante; Migliorà e proprietà meccaniche di u béton di poliestere, ecc.; U metilatu di 3-(dietossimetilsilil) propil pò esse adupratu cum'è agente di reticolazione per cavi è tubi di polietilene reticolati cù silanu; In l'industria di i fili è cavi, l'usu di questu agente di accoppiamentu per trattà i sistemi EPDM pieni d'argilla è reticolati cù perossidi hà migliuratu u fattore di cunsumu è a capacità di induttanza specifica. U metacrilatu di 3-(dietossimetilsilil) propil si copolimerizza cù acetatu di vinile è monomeri acrilici o metacrilici, chì sò largamente aduprati in rivestimenti, adesivi è sigillanti, furnendu una eccellente adesione è durabilità.

    Specificazione

    Articulu Specificazione
    Puntu d'ebullizione 95 °C
    Densità 0,965 g/mL à 20 °C (lit.)
    Cundizioni di almacenamentu 2-8°C
    rifrazione n20/D 1.433
    Puntu di lampu >100°C

    Applicazione

    U metacrilatu di 1.3- (dietossimetilsilil) propil pò migliurà efficacemente e proprietà meccaniche (resistenza à a flessione, resistenza à a trazione, ecc.) di i prudutti in fibra di vetru è a forza di legame cù i substrati (varie resine, cumprese e tippe termoindurenti è termoplastiche) quandu hè adupratu cù fibre di vetru.
    U metacrilatu di 2.3- (dietossimetilsilil) propil hè adupratu per a copolimerizazione è l'innestu cù resina acrilica nantu à i rivestimenti. Cum'è agente di reticolazione per i rivestimenti acrilici, pò migliurà a resistenza à l'intemperie di i rivestimenti acrilici, prolongà a so vita di serviziu è aumentà a densità di reticolazione, facendu chì a durezza di u rivestimentu righjunghji 5H o più (durezza di matita).
    3.3- (Dietossimetilsilil) propil metilatu pò migliurà efficacemente l'idrofobicità di l'oliu isolante; Migliorà e proprietà meccaniche di u béton di poliestere, ecc.
    4.3- (Diethoxymethylsilyl) propyl metacrylate hè adupratu cum'è post-additivu in inchiostri è rivestimenti, chì pò fà chì l'inchiostri è i rivestimenti anu una durezza è una luminosità eccellenti per a furmazione di film; Migliurà l'adesione di i rivestimenti in fibra ottica.

    Pacchettu

    Di solitu imballatu in 200 kg / tamburu, 25 kg / tamburu, è pò ancu esse fattu un pacchettu persunalizatu.

    Pacchettu di metacrilatu di 3-(dietossimetilsilil)propile

    Metacrilatu di 3-(dietossimetilsilil)propile CAS 65100-04-1

    Pacchettu di acidu 2-metil-2-pentenoicu

    Metacrilatu di 3-(dietossimetilsilil)propile CAS 65100-04-1


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu