Unilong
14 anni di sperienza in a pruduzzione
Pussede 2 impianti chimichi
Passatu ISO 9001: 2015 Sistema di Qualità

1,3-DIISOPROPENILBENZENE CAS 3748-13-8

 

 


  • CAS:3748-13-8
  • Formula moleculare:C12H14
  • Pesu moleculare:158,24
  • EINECS:223-146-9
  • Sinonimi:M-DIISOPROPENILBENZENE; 1,3-Bis(isopropenil)benzene; 1,3-di(prop-1-en-2-il)benzene; 1,3-DIISOPROPENILBENZENE; META-DIISOPROPENILBENZENE; 1,3-DIISOPROPENILBENZENE95+%; 1,3-Diisopropenilbenzene (stabilizzatu cù TBC); 1,3-bis(1-metiletenil)-benzene
  • Dettagli di u produttu

    Scaricà

    Etichette di u produttu

    Chì ghjè 1,3-DIISOPROPENILBENZENE CAS 3748-13-8?

    L'1,3-bis(1-metilvinil)benzene hè un intermediu organicu chì pò esse adupratu per preparà polimeri supramoleculari è resine speciali di cloruru di polivinile mudificatu reticolatu.

    Specificazione

    Articulu Standardu
    Aspettu Solidu squamosu biancu à giallu chjaru
    Cuntenutu solidu, % ≥98
    Puntu di fusione, ℃ 50~60
    Valore d'acidità, mg/g ≤6.0
    Valore di l'amina, mg/g 155~165

     

    Applicazione

    1. I polimeri supramoleculari si riferiscenu à i polimeri autoassemblati da picculi monomeri moleculari o polimeri à bassa molecula per via di interazzione di ligami non covalenti. Fattori cum'è u pH, a temperatura è a luce ponu causà a dissociazione è a riurganizazione di i ligami non covalenti di i polimeri supramoleculari, chì sò reversibili. Dunque, i polimeri supramoleculari sò materiali intelligenti chì ponu esse aduprati cum'è autoguarigione è autoguarigione. Unu di i punti caldi di ricerca in casa è à l'esteru in l'ultimi anni. I polimeri supramoleculari anu una vasta gamma di applicazioni, cum'è materiali intelligenti mudificati, dispositivi elettronichi è materiali biologichi. In l'ultimi anni, a so ricerca applicata in i campi biologichi è biomedicali s'hè sviluppata rapidamente, cumprese applicazioni relative à e cellule, ingegneria tissutale, ecc.

    1,3-bis(1-metilvinil)benzene pò esse adupratu per preparà un polimeru supramoleculare cum'è seguita:

    Pone 10 g di polvere d'acidu lipoicu in un reattore equipatu cù un dispositivu di agitazione, scaldate u bagnu d'oliu finu à chì a polvere d'acidu lipoicu si scioglie, è cuminciate à mischjà. Dopu aghjunghjite 6 g (60% in pesu) di 1,3-bis(1-metilvinil)benzene (DIB) in u reattore, è cuntinuate à scaldà è mischjà per 5 minuti. Dopu aghjunghjite 0,1 g di soluzione di acetone di cloruru ferricu in u reattore, cuntinuate à scaldà è mischjà per 3 minuti, fermate u riscaldamentu è rinfriscate à temperatura ambiente per ottene u polimeru supramoleculare-1.

    2.1,3-Di(1-metilvinil)benzene pò esse adupratu per preparà un metudu di mudificazione di reticolazione di resina speciale di cloruru di polivinile. A resistenza di u materiale polimeru PVC in questu metudu dipende principalmente da a forza di ligame chimicu è da e molecule nantu à a catena principale. U rolu di i ligami di valenza secundaria trà 15 tipi d'agenti di reticolazione hè adupratu per preparà nuove resine speciali PVC. Quessi agenti di reticolazione cuntenenu gruppi funziunali specifici, cum'è doppi ligami coniugati, gruppi fenili è gruppi eterociclichi. L'introduzione di sti gruppi pò aumentà l'impedimentu stericu di a catena moleculare di u polimeru. À u listessu tempu, i gruppi ionici introdutti, i gruppi polari o i ligami à l'idrogenu furmati ponu migliurà a resistenza di u materiale polimeru PVC. Usendu un agente di reticolazione cù una struttura specifica, a presente invenzione introduce una struttura di reticolazione specifica in a catena macromoleculare di PVC, cambiendula da una struttura lineare à una struttura di rete lucale. Stu cambiamentu strutturale pò migliurà significativamente a resistenza à u calore di u PVC pò riduce u ritiru termicu è migliurà e so prestazioni cumplete, espandendu cusì ulteriormente i scenarii d'applicazione di u PVC. Per via di a mudificazione di reticulazione, a catena moleculare di u cloruru di polivinile pò esse parzialmente reticulata in modu apprupriatu, affinchì u polimeru abbia e proprietà cumplete di u cloruru di polivinile è di i cumpunenti mudificati. Quessi agenti di reticulazione ùn ponu micca esse aduprati solu in resine di PVC à alta polimerizazione è matte, ma sò aduprati ancu in resina di PVC. À u listessu tempu, anu ancu applicazioni putenziali in a mudificazione di reticulazione di altre resine speciali di PVC, cum'è a resina in pasta di PVC, a resina di cloru-acetu, u PVC à bassu/ultra bassu gradu di polimerizazione, u cloruru di polivinilidene, u CPVC, ecc.

    Pacchettu

    Solidu: tamburu di fibra di 25 kg, 20 kg, 10 kg, 5 kg, saccu PP, saccu di carta artigianale, saccu di foglia d'aluminiu di 1 kg, 500 g, 200 g, 100 g, 50 g, 20 g. Cartone: cartone imballatu in plastica. (L'imballu pò esse fattu secondu l'esigenza di u cliente.)

    Pacchettu di 1,3-DIISOPROPENILBENZENE

    1,3-DIISOPROPENILBENZENE CAS 3748-13-8

    1,3-DIISOPROPENILBENZENE CAS 3748-13-8

    1,3-DIISOPROPENILBENZENE CAS 3748-13-8


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu